Skip to main content

Auteur Topic: Waarom niet blij voor ex? :'c

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Waarom niet blij voor ex? :'c
OP: 20-06-2015, 02:24
Hallo,

Ik heb hier weleens eerder wat geplaatst over mijn online ex, dat ik haar terug wil enzovoort. Door omstandigheden had ik haar een tijdje niet gesproken, ik had een ongeluk gehad waardoor ik veel dingen/situaties/mensen nietmeer kon herinneren waaronder haar dus.

Na een week of 2 kwam ALLES weer naar boven en hoe leuk ik haar vond/vind en dat ik zó hard m'n best deed om over haar heen te komen, ze vond mij immers nietmeer leuk en ik wou haar ook gewoon nietmeer leuk vinden daardoor. Volgensmij begon ik haar minder leuk te vinden na een poos vóór het ongeluk plaatsvond.

Maar vandaag vertelde ze me dat zij in real een vriendje heeft. Ik heb online ook nog een beste vriendin waarmee ik het goed kan vinden, en geen idee waarom maar we zitten dan ook te flirten (voor de grap) en soms maken we dan de opmerking dat we een relatie moeten hebben. Mijn online ex kent haar ook, en ze weet ook over dat flirt gedoe met m'n beste vriendin. Mijn online ex zat altijd te zeggen dat mijn online beste vriendin en ik een goed stel zouden zijn, vooral toen ik tegen mijn online ex zei dat ik haar nog heel leuk vond. Ik denk dat ze dat ook steeds zei om van mij af te zijn.

Maar oké, ik zat dus te praten met mijn online ex, en opeens zei ik van: Sssht mijn babe praat sssht. Waarop ze antwoordde: "Zo Zoo, weetje ik heb een vriendje, niet dat het je boeit" Oh wauw, je zou eens moeten weten! Natuurlijk boeit mij dat D; Ik kon het gewoon niet geloven en eigenlijk wou ik het niet geloven... Het voelde ECHT alsof mijn hart brak, nog erger dan dat ze zei dat ze mij niet meer leuk vond. Ik werd gewoon opeens misselijk en ja, ik kan die emoties gewoon niet omschrijven haast. Zoveel mixed feelings. Ik wou ook blij zijn, blij zijn dat ze eindelijk iemand heeft gevonden in het echt. Ik ben ook wel blij maar zó teleurgesteld en broked.

Ik baal ook gewoon van mezelf dat ik mensen zooo moeilijk los kan laten. Ik baal daar echt van. Waarom moet ik dat nou weer hebben? En nu zit ik steeds te denken aan toen ik nog met haar had, en hoeveel spijt ik heb dat ik haar gewoon niet meer liefde gaf, naja ik gaf het wel, alleen ik liet het niet zien ... Ik kan nu wel kapot janken. Het voelt alsof ik die relatie die we toen hadden, ik beter had moeten onderhouden, nu zie ik haar echt weglopen met een ander...

Mochten meisjes denken OMG ik wist niet dat jongens echt zo emotioneel kunnen zijn om een relatie en er lang overdoen om het te verwerken? Ja halloee, wij zijn ook maar mensen? Geen robots! Hmpf.

En ja, ik vind haar nog leuk en ik hou nog steeds zielsveel van haar  :-X
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 8
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: Waarom niet blij voor ex? :'c
#1: 21-06-2015, 20:06
Beste Smoofmick,
Het is normaal dat je altijd iets zult voelen voor je ex..zei voelt waarschijnlijk nog altijd iets voor jou dat is normaal. Maar waarom ga je niet een keertje lekker uit en probeer andere meisjes te ontmoeten en misschien met je beste vriendin waarom niet? Ik heb het ook zeeer moeilijk gehad om mijn vriendje te vergeten.. bijna een half jaar!! (zeer moeilijke verhalen) maar daaromis het niet dat ik hem vergeet.. hetbeste is gewoon om te begrijpen dat je nu niet meer iets kan voelen. Anders zaljij het daar nog veel moeilijker mee hebben. Gedaan is gedaan en nog iets willen met je ex is door ervaring het slechtste dat je kan doen..
Veel succes he!
Marie!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Waarom niet blij voor ex? :'c
#2: 21-06-2015, 20:21
Welkom in de wereld van houden van en gebroken harten.
Als je vriendin de relatie verbreekt terwijl jij echt heel veel van haar houd dan kan het heel lang duren voor dat je daar overheen bent soms zelfs een jaar of langer.
En als je dan eindelijk weer gaat daten ga je die meiden vergelijken met je ex vriendin.
Het beste wat je nu kunt doen is ga lekker stappen met vrienden en denk even niet aan meiden maar aan feest vieren.
En als de tijd daar is kom je een mooie meid tegen waardoor jij in de wolken bent, En door haar vergeet jij die ex en is alles weer mooi en prachtig.
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: Waarom niet blij voor ex? :'c
#3: 22-06-2015, 00:02
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk inderdaad dat ik de tijd moet nemen, maakt niet uit hoe lang maar ik moet me er gewoon overheen zetten. Er zijn ook echt wel meer vissen in de zee en afleiding is altijd goed. Ik zat nog te denken om het contact te verbreken met m'n online ex. Alleen kreeg ik te horen van mensen dat ze dat heel jammer gaat vinden. Ik ben echt haar beste vriend enja, ik vind het ook zielig en zonde om die 1,5 jaar dat we elkaar kennen op te geven. Maar ik weet niet of het goed is voor mij om haar alleen een plezier te doen ookal ga ik het ook wel lastig vinden om zonder haar door te gaan in m'n vriendenkring. Ik wacht het wel af denk ik voor mijn gevoel
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal