Skip to main content

Auteur Topic: ik denk dat ik zwanger ben

a
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 28 jr
  • Aangemeld: jul 2015
ik denk dat ik zwanger ben
OP: 07-07-2015, 21:23
Hoi.
Ik ben een meisje van 19 en woon sinds 2 jaar samen met mijn vriend. we zijn beiden nog niet toe aan kinderen en kunnen het ons finacieel ook echt niet permiteren. Ik heb 2 maanden geleden mijn spiraaltje eruit laten halen omdat ik er lichamelijke klachten van had en ben nu weer gestart met de pil. Toch ben ik heel erg bang dat ik zwanger ben. Ik ben heel vaak misselijk in de ochtend, heel erg moe, zeer emotioneel en heb een kleine bloeding gehad. ik heb dus best wel wat symptomen van een zwangerschap maar omdat mijn cyclus zo onregelmatig is na het spiraaltje kan ik dit niet goed uitrekenen of het wel mogelijk is. Als ik zwanger zou zijn heb ik een heel groot probleem. Ik ben absoluut tegen abortus. Dit vind ik moord!! Mijn vriend wil absoluut geen kinderen nu. Maar ik denk dat ik beter ermee om zou kunnen gaan als ik mijn kind moet opvoeden dan dat ik mijn kind doodmaak. We hebben het hier wel over maar we krijgen steeds ruzie. Hij zou dan willen dat ik het weghaal maar ik denk niet dat ik het kan.
Help me alsjeblieft!

Groetjes wanhopig meisje
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ik denk dat ik zwanger ben
#1: 07-07-2015, 21:41
Wees wijs en haa lmorgen eerst even een zwangerschapstest, deze kun je volgens mij al kopen voor € 2,50 bij de Action en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent

Uiteraard kan je deze ook bij Appie, het Kruidvat of ETOS kopen, daar zijn ze iets duurder.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 31
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: ik denk dat ik zwanger ben
#2: 09-07-2015, 18:46
Eventueel naar de huisarts eerst kijken of je zwanger bent misschien ben je het niet eens
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal