Skip to main content

Auteur Topic: dat kan niet goed zijn

A

Anique

dat kan niet goed zijn
OP: 22-10-2007, 15:58
Een vriendin van mij die  is egt heel vaag besig .. ze is iets te zwaar en nu heeft ze iets briljants bedacht vind ze zelf ik vind et onwijs dom maar ze eet dus de ene week egt hellemaal niks en de andere week eet ze heel erg veel en ook de foute dingen en dat ide volgende week eet ze weer d ehele week niks ze valt wel af maar dat kan tog nooit goed zijn ?
  • IP logged

m

magiclover

Re:dat kan niet goed zijn
#1: 22-10-2007, 17:57
het is ook niet goed. je moet elke dag 3 maaltijden hebben en 2 stuks fruit eten tuurlijk kun je een keer snoepen maar niet te veel wat je vriendin doet is heel erg slecht.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

s

shyguy

Re:dat kan niet goed zijn
#2: 22-10-2007, 21:06
Je lichaam zal uiteindelijk uitzetten door dit gedrag, het moet onmiddelijk stoppen!
  • IP logged

A

Anique

Re:dat kan niet goed zijn
#3: 23-10-2007, 16:28
ik heb al gesegt tegen haar dat het dom is wat ze doet maar ze luistert niet .. en ze lust geen fruit en groente dus daarom eet ze van die verkeerde dingen ik eet ook veel verkeerde dingen maar ik eet ook gewoon fruit en groente en zit op een sport .. zei niet .. et enige wat ze doet is  eten  en als ze dan 1 kilo is aangekomen dan sotp ze gelijk met eten tot die kilo er weer af is .. ze weegt geloof ik nu 84 kilo en ze is even groot als mij ongeveer 1.70 en ze is ook 15 net zoals mij
  • IP logged

t

totalwar

Re:dat kan niet goed zijn
#4: 25-10-2007, 22:13
ze zit aardig op gewicht (te veel) maar dat komt juist door der eetgedrag. Door te veel te eten slaat je lichaam veel vet op en door vaak weinig te eten kan je lichaam er neit aan wennen al dat vet te verwerken, daardoor blijft het vet opslaan als je elke keer veel eet, waardoor ze uiteindelijk bijna niet afvalt en als ze iets afvalt het evensnel weer bijkomt.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Sla alle geposte dingen erover op in een email en laat dat aan haar zien, dan kan ze zien dat het niet alleen jou mening is. ;) (natuurlijk alleen doen als je weet dat dat kan en dat je daardoor de vriendschapsband niet verbreek ;) )
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal