Skip to main content

Auteur Topic: Make up..

m

missJ.

Re: Make up..
#15: 19-03-2008, 16:19
miss tip.: voordat je gaat douchen klein beetje op doen en steeds opbouwen. Zo voorkom je dat je 's ochtends uren lang staat te "prutsen"en zo kan je huid ook wennen aan het idee  dat je make up gaat dragen.

Ik heb zelf ook vrij gevoellige ogen maar doordat ik rustig voor mezelf tijd nam en het steeds opbouwde wende mijn ogen eraan.... en nu in 15/10 min perfect opgemaakt!
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Make up..
#16: 20-03-2008, 14:38
Nickozzz, ik ken jongens die veel langer dan mij bezig zijn met hun haar. ik ben altijd binnen 5 minuten klaar met make-up.
  • IP logged

D

Danischa ;;

Re: Make up..
#17: 01-04-2008, 18:05
Toen ik begon met make-up toen prikte het een beetje bij mijn ogen..
maar als je het vaker doet dan ben je er aan gewent.. maar waar je wel op moet letten als je het gebruikt.. bijvoorbeeld oogpotlood:) dat het uit gaat lopen..  ::)
  • IP logged

r

roosje

Re: Make up..
#18: 01-04-2008, 18:07
mascara kun je ook speciaal kope "waterproof' zeg maar ;)
maar of je ermee kunt zwemme weet ik nie
  • IP logged

E

Elize

Re: Make up..
#19: 01-04-2008, 18:26
Sommige waterproof mascara kun je mee zwemmen zonder dat het uitloopt. Sommige waterproof mascara werkt minder goed.. zelfs als er waterproof opstaat. Als je gaat zwemmen en je wilt weten of je jou mascara kunt gebruiken, stap dan eens met make-up onder de douche en kijk of het er als je klaar bent nog op zit...
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Make up..
#20: 18-04-2008, 14:02
Ik heb waterproof en met regen gaat dat goed, onder de douche loopt het een beetje uit. Dus ik denk als je er echt lang mee gaat zwemmen het een beetje zwart wordt. Maar ach ik vind mijn mascara fijn  :)
  • IP logged

-

-meid-

Re: Make up..
#21: 26-04-2008, 16:10
hahahha dat heb ik ook

laat het door je zus ofzo doen als je slaapt  :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal