Skip to main content

Auteur Topic: ook te dik

A

A17

ook te dik
OP: 23-04-2008, 14:37
ik ben een meisje van 14 en ik weeg 70 :o
maar ik sport minstens 3x in de week best wel intensief en ik ben 167 lang
ik vind dat ik te dik ben maar ze zeggen toch dat je van sporten ook al afvalt, nou daar merk ik niet veel van..
<3
  • IP logged

n

nickozzz

Re: ook te dik
#1: 23-04-2008, 14:47
idd best wel intensief.. vergeet niet dat spieren meer wegen dan vet
dik is anders dan zwaar.
  • IP logged

E

Elize

Re: ook te dik
#2: 23-04-2008, 14:50
Je hoeft helemaal niet van sporten af te vallen.. Ik zelf doe heel veel aan sport. Ik deed eerst 20 uur per week sport, nu nog maar ongeveer 10 uur.. En das nog steeds best veel.. En ja ik ben te zwaar ook... maar het licht er ook een beetje aan wat voor sport je doet, en wat je er bij eet. Want als je een sport doet waar je veel spieren kweekt en je gaat dan voedsel eten waar je nog meer spieren van krijgt wordt je zwaarder.. ook kan het zijn dat je na het sporten meer eet dan normaal, dat blijft dan allemaal als vet op geslagen. Probeer voor dat je gaat sporten te eten, en na het sporten alleen maar water en thee te drinken. Op die manier zou je wel kunnen afvallen..
Nogmaals, het licht ook aan de sport...
  • IP logged

A

A17

Re: ook te dik
#3: 24-04-2008, 14:29
Jaa ik doe tennis 1x 1.15 uur trainen en basketbal 2x 1.30 uur trainen, en dan meestal nog wedstrijd basketbal en competitie tennis dus..
ik eet ook altijd voor de training en drink water onder de wedstrijd dus..
  • IP logged

E

Elize

Re: ook te dik
#4: 24-04-2008, 14:33
Dat zijn toevallig ook sporten die ik doe, vooral basketball.... En van basketbal krijg je ook best spieren... Dit jaar had ik voor basketbal 5 dagen per week 2,5u per dag getrained... en lichter werd ik niet... ookal deed ik mn best, je hebt toch voedsel nodig om je door die trainingen heen te krijgen en je bouwd spieren op...
Maak je dus nog geen zorgen:) Nu ben je nog niet te zwaar, probeer het gewoon ongeveer zo te houden!:)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal