Skip to main content

Auteur Topic: meer dan 2 jaar

A

Amy14

meer dan 2 jaar
OP: 15-05-2008, 21:23
IK WORDT ER GEK VAN AL DIE PUISTJES IK HEB ER EGT VEEL EN IK WIL ER EGT VAN AF KOMEN MAAR HOE IK HEB HEEL VEEL GEPROBEERT BIJV : TANDPASTA EN CLEARASIL OFSO MAAR HET LUKT NIET WAT KAN IK DOEN ?? EN NAAR DE HUISARTS WIL IK NIET ! IK HEB ZE AL MEER DAN 2 JAAR IK BEN HET EGT ZAT ! HELP PLEASE  :-[
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-05-2008, 11:29 door magiclover »

n

nickozzz

Re: meer dan 2 jaar
#1: 15-05-2008, 21:27
ff naar de dokter die schrijft wat voor.
de zon helpt ook, niet te vet eten, niet te veel stressen.
en goed schoonmaken
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-05-2008, 21:53 door DC-P »

x

x_strawberry_x

Re: meer dan 2 jaar
#2: 18-05-2008, 21:11
ik weet niet hoor voor jou hoor.
 maar ik heb  het sinds me 10 de en heb het nog steeds en ik ga 14 worden over 4 maanden dus bijna 4jaar en heb het ook op me rug en beetje armen en borsten klein beetje
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-05-2008, 21:14 door x_strawberry_x »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: meer dan 2 jaar
#3: 31-05-2008, 17:43
ik heb ook al iets van 3 jaar puistjes op me gezicht en kleintjes bij me schouderbladen, maar ik gebruik een of andere deap cleansing gel, en dat helpt best goed, want als je namelijk met je vingers aan je puistjes gaat zitten maak je ze vies en worden ze erger of groter...

dus dit is mijn advies: ga veel in de zon, gebruik een of andere cleaning gel, en blijf met je vingers ervan af (ik weet hoe moeilijk het is ;)), en het helpt ook als je in een stoombad/kabine gaat, dan gaan je poriën open en dus ook je puistjes...

nou veel succes nog  :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

M

Mira

Re: meer dan 2 jaar
#4: 03-06-2008, 17:38
ik weet hoe vervelend dat is :S.

Ik heb het nu ook al zo'n 6 jaar, en het wordt al wat minder :).

Ik ben naar de dokter gegaan, en ben toen aan de pil gegaan (de diane-pil, niet de 'echte') deze heeft goed geholpen, en de meeste puistjes zijn weg. Nu heb ik op mijn voorhoofd een aantal kleintjes.

Probeer het goed schoon te houden (vooral dove werkt bij mij goed ;)) en eens in de maand een gezichtsmaskertje voor jouw type huid.
Dan gaat het gelijdelijk wat minder.

succes ermee!!

Xx
  • IP logged

A

Amy14

Re: meer dan 2 jaar
#5: 28-08-2008, 18:04
bedankt voor de tips   ik zal het proberen  hopen dat het minder wordt  :-\
  • IP logged

A

Amy14

Re: meer dan 2 jaar
#6: 29-08-2008, 19:09
Weet er iemand misschien of garnier 3in1 pure werkt ? want ik wil het misschien gaan kopen  ???
  • IP logged

j

janine.x

Re: meer dan 2 jaar
#7: 06-09-2008, 16:23
wat ik gebruik:

- clear skin cleansing lotion
- clear skin day&night control
- clear skin face wash
- clear skin spot cream
- en dan soms nog een gezichts maskertje die de huid reinigd  :)

en dan elke ochtend en avond!

werkt best goed!

en anders moet je er gewoon een x mee naar de huisarts gaan ofzo.
  • IP logged

t

totalwar

Re: meer dan 2 jaar
#8: 10-09-2008, 17:51
Ik heb vanaf me 12e al puistjes, heb ze nu nog steeds. Niet zoveel maar wel een aantal. Je doet er weinig bij... Het hoort eenmaal bij ouder worden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

B

Burcoe_96

Re: meer dan 2 jaar
#9: 07-10-2008, 18:05
Ik heb ook puistes ( 3 maar ) maar ik vind ze egt stom... :S
Egt  ik weet eigenlijk ook niet wat je moet doen me vriendin zei doe er een ijsblokje op :S:S of dat werkt weet ik niet
  • IP logged

l

lisjeuh

Re: meer dan 2 jaar
#10: 31-10-2008, 20:36
Haii x,
Ik heb er zelf ook veel problemen mee maar het is nu sterk verminderd :D maar ik zal je een paar tips geven:
* Geen haren voor je gezicht (dus als je bijv. een pony hebt moet je het maar beter met een haarband naar achterren zetten).
* Spoel je gezicht met water 's morgens en 's avonds.
* denk er niet aan geniet van het leven en propeer zo min mogelijk in een spiegel te kijken, dan voel je je veel beter en dan pits je minder .D

'k hoop dta het helpt succes !
xoxo,
Lisjeuh
  • IP logged

t

temtationgirl007

Re: meer dan 2 jaar
#11: 11-11-2008, 14:31
puistjes  dat krijgt iedereen gewoon dat is nu eenmaal zo de ene wat meer als de ander maar ja

 en al die fabeltjes van tandpast aanbrengen geloof daar maar niet te veel van in tandpasta zit wel eenproduct dat het puistje uitdroogt maar voor de rest is het eieglijk voor niks nodig

ik heb af en toe wel een een puistje maar niet zo vaak als ik er een heb neem ik een stick die puistjes uitdroogt en laat krimpen en weg zijn na enkele dagen

ik studeer voor schoonheidsspetialiste en goed kope producten uit kruitvat helpen wel een beetje maar niet zoveel hoor je kunt beter naar een schoonheids spetialiste gaan en je huid late verzorgen na een half jaar zul je zien dat je huid bijna voledig herstelt is

gebruik ook dagelijks een dagcreme

  of gevruik de drie stappen van anti blemisch producten

 ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft Xxx
  • IP logged

l

lienosauruss

Re: meer dan 2 jaar
#12: 25-11-2008, 20:02
Als je ze echt weg wilt, zou ik naar de huisarts gaan. En als je dat echt niet wilt kan je gewoon bij de drogist middeltjes halen (die bij mij wel helpen).
Liefs,
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: meer dan 2 jaar
#13: 09-12-2008, 21:47
Weet er iemand misschien of garnier 3in1 pure werkt ? want ik wil het misschien gaan kopen  ???
ik hbe het zelf ook gebruikt het werkt en is ook een soort masker als je die masker daarna er af haal voel je gelijk dat jee een schone gezicht heb.
ik zelf gebruikte ook een tijdje clerasiel en dat werkt niet goed want daar door heb ik kapot veel puisjes gekregen nu heeft me ma een specaile zeep gekocht en die werkt ook best maar ik ga weer die garnier halen die is het beste maar dat moet je ongeveer 3 x per week doen dus niet iedere dag en op een droge gezicht dus niet eerst wassen en daaarna opdoen eerst opdoen en later past je gezicht wassen na 2 of 3 minuten dan is die amsker ook een beetje harder geworden,
veel sucses ;)  groetjes
  • IP logged

J

Jessie

Re: meer dan 2 jaar
#14: 11-02-2009, 18:13
al die troep werkt niet.
teminste.
bij mij niet..
of een beetje
gewoon om goed schoon te maken enzo.
ik ben naar de dokter gegaan.
ze schrijven je zo iets voor!
& dan zijn binnen een paar dagen(weken?) je puistjes weg.  ;D 
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal