Skip to main content

Auteur Topic: DOM HAARPROBLEEM...X_X

x

xSureya^^

DOM HAARPROBLEEM...X_X
OP: 11-06-2008, 19:25
Oh, god, ik was zo dom bezig vandaag !
Ik was in de badkamer, en zag 'n schaar liggen. Mijn rechte ponny was al een beetje te lang, zeg niet dat dit dom was, dat weet ik zelf ook wel. Maar, ik heb het dus geknipt. Maar het was iets te veel, dus ik dacht; ik maak t schuin. Maar nu heb ik t helemaal fout gedaan,
En is dus me linker kant bijna helemaal kaal! D:<
Echt VRESELIJK gewoon... serieus, ik kan er wel om huilen! [Ik heb mezelf wel uitgelachen eerst maarhet is wel ernstig...@_@] En ik heb liever dit haar dan dat ik n muts ofzo opzet, dus dat is geen optie.
Een haarband heeft niet gewerkt, want daar is het te kort voor. Zelfde geld voor clipjes en dergelijke.
Ik kan t niet los naar achter schuiven, want dan staat 't overeind.
Ik moet over 20dagen ofzo naar me halve familie in Turkije, [en vanzelf spreekend dat ik wil dat ze trots zijn op hoe ik eruit zie XD Ze zien me maar 1x per 2 jaar ofzoiets..]
MAAR ALSNOG. IK MOET NOG NAAR SCHOOL ENZO XD

Dus asjeblieft, help me, en vertel wat ik nog kan doen om het er OKÉ uit te laten zien. Me moeder heb ik al voor hulp gevraagt, en een meisje komt me straks helpen. Help, asjeblieft! XD
  • IP logged

n

nickozzz

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#1: 11-06-2008, 19:27
whahahah ik zou lekker naar de kapper gaan en dan wat laten knippen
  • IP logged

x

xSureya^^

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#2: 11-06-2008, 19:32
Ja, dat dacht ik ook..Maar, me moeder zegt nee want dan word 't echt te kort enzo...
Ze wilt niet dat 't NOG MEER verknalt word dan het al is..
't is echt té erg. xD
  • IP logged

r

roosje

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#3: 11-06-2008, 19:51
en 1 staart ?
of 1 vlecht ?
2 vlechtjjs/ staartjss?
  • IP logged

x

xSureya^^

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#4: 11-06-2008, 19:52
Past er niet bij ... Véééél te kort daarvoor... en of t staat? Nee XD
  • IP logged

m

magiclover

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#5: 12-06-2008, 09:39
je hoeft neit persee naar de kapper te gaan om het te laten knippen je kunt er ook heen gaan om te vragen wat je het best kan doen wat mooi er bij is of extensiens latne plaatsten is wel wat duurder maar het is wel weer lang.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#6: 12-06-2008, 10:54
Scheer jezelf kaal en neem een pruik, niemand die het zal merken (denk ik)
  • IP logged

x

xSureya^^

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#7: 12-06-2008, 13:39
Ja daar heb ik ook aan gedacht... Ik hoop dat dat laatste 'n grapje was xD Want ik hou van me haar, ookal is 't nu belachelijk dan...
Ik denk dat ik gewoon iets hips er van kan maken .. met extensions enzo ...1kleur met zwart ofzo... [heb al zwart haar van mezelf]
Maarja, dankjewel voor jullie hulp..! Als 't niet werkt, zeik ik wel door in dit topic. xD  ;D  :P
  • IP logged

n

nickozzz

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#8: 12-06-2008, 13:58
aangezien je een turk ben ken je toch gewoon hoofdoek doen
  • IP logged

J

Jenny,,

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#9: 12-06-2008, 15:06
Wat is dat nou weer voor opmerking?
  • IP logged

r

riwi

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#10: 12-06-2008, 15:11
ehm tja niet alle turken zijn per defintie moslim de meeste wel en zij waarsch ook maar msgien ook wel niet ...
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: DOM HAARPROBLEEM...X_X
#11: 12-06-2008, 20:20
ook al ben je een moslim niet iedere turk draag hoofdoek ik ben ook moslim en turk mar ik draag het niet, niemand is verplicht alleen strenge gelovige ouders die laten ze dochter op de 10 de meestal hoofdoek dragen, maar het is wel een goed idee van DC-P maar wilt ze het ook wel.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal