Skip to main content

Auteur Topic: Hoofdhaar.

X

XmargotjeX

Hoofdhaar.
OP: 04-01-2010, 20:05
Heeey , ik ben 14 jaar , en heb vrij lang haar.
ik was mijn haar meestal per twee dagen , dus de zondag was ik mij haar ook , voor school.
Woensdag hebben we zwemmen , maar dat is vrij vervelend.
Maandag is mijn haar mooi , dindsdag is het ietsje vetter , en woendsdag is het vet!.
Maar als ik het dindsdag was dan moek ik het woendsdag ook wassen omdat cloor niet goed is voor je haar.
Hoe los ik dit op??(ik heb hier maar soms last van)
  • IP logged

m

maraa

Re: Hoofdhaar.
#1: 09-01-2010, 11:15
Heey
Wat is er zo erg aan om dinsdag en woensdag je haar te wassen ?
Ik bedoel de keren wanneer je last hebt van vet haar, kan je het toch gewoon wassen?
Volgens mij is er niks ergs aan om het vaker te wassen hoor.
  • IP logged

m

magiclover

Re: Hoofdhaar.
#2: 09-01-2010, 17:47
als je haar te vaak gaat wassen word het direct weer vet en het is heel slechtvoor je haar om het elke dag te wassen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

m

maraa

Re: Hoofdhaar.
#3: 09-01-2010, 18:40
als je haar te vaak gaat wassen word het direct weer vet en het is heel slechtvoor je haar om het elke dag te wassen.

Groetjes,

Charelle
Ja oke maar 1 xtje meer maakt niet zoveel uit volgens mij
en anders heeft ze dat haar haar de andere dag vettig is ( als ze pas woensdag wast)
of dat er chloor in blijf en das denk ik slechter voor je haar ( als ze di wast)
en je hebt ook shampoo's die iedere dag mogen ;)
al zou ik het dan nog niet iedere dag wassen maar in zo'n situatie denk ik niet dat het heel erg is hoor.
  • IP logged

m

magiclover

Re: Hoofdhaar.
#4: 10-01-2010, 19:08
als je haar een klein beetje vet is het het niet erg. die ene dag kan inprneciepe wel maar jekunt het ook wassen aar let dan wel op welke schampoo je inderdaad gebruik

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

triiesja

Re: Hoofdhaar.
#5: 18-01-2010, 13:04
het is wel slecht het elke dag te wassen zelfs met dagelijkse shampoo.
je haalt namelijk bij elke was beurt een beetje vet van de hoofdhuid die normaal je hoofdhuid beschermt wat je wel kan doen.
is je haar uitspoelen de dinsdag gewoon onde de douch en zonder shampoo je haar lekker doorspoelen waardoor je haar schoon wordt en niet je hoofdhuid.
en opletten welke producten je gebruikt


kusje
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal