Skip to main content

Auteur Topic: Dieet

x

xxxEvaaxxx

Dieet
OP: 09-01-2010, 19:20
Hey,

Ik hb een probleem. Ik wil dus afvallen. en op internet kwam er zo'n tip voorbij dat als je voor het eten een slok azijn neemt dat je dan sneller vol zit. Nou ik dacht dat probeer ik eens uit. de eerste keer als je een slok neemt val je van je stokkie af. en heb dus ook boven de wc gehangen omdat ik misselijk van dat spul was. En nu wil ik toch op een andere manier afvallen. maar iedereen zegt dat ik niet dik ben. maar zelf vind ik van wel. hoe kun je afvallen zonder boven de wc te hangen als gevolg?

xx.
  • IP logged

m

maraa

Re: Dieet
#1: 09-01-2010, 19:41
Als ik naar die foto kijk zijn jij en je vriendin kweet niet wie jezelf bent echt niet dik.
Dus ga gewoon niet afvallen als je gewoon een gezond gewicht hebt dat niet in de richting naar overgewicht gaat.
Maar waarschijnlijk maakt het niet uit of ik meer zeg en wil je toch gaan afvallen.
Als je dan toch gaat afvallen doe het dan gewoon door minder te snoepen, goed en gezond te eten en iets meer te gaat sporten.

xxx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-01-2010, 20:06 door maraa »

x

xxxEvaaxxx

Re: Dieet
#2: 11-01-2010, 15:07
Hey,

ik ben de rechter. Maar kijk aan de enekant wil ik niet afvallen maar aan de andere kant weer wel. en mijn beste vriend zecht ook dat ik moet stoppen met afvallen :S

xx.
  • IP logged

m

maraa

Re: Dieet
#3: 11-01-2010, 15:19
Ik zou het als ik jou was gewoon niet doen.
Weet je bijna ieder meisje (heeft een tijd dat ze) denkt dat ze dik is en wilt afvallen.
Maar kijk heel vaak zijn ze gewoon echt niet dik.
Ik denk dat als je gaat afvallen je over een aantal jaar spijt van krijgt,
want echt waar je ziet er niet dik uit op die foto ( eigennlijk vind ik je juist slank uitzien)
en zoals je al zei zegt iedereen dat je niet dik bent.
Dus ik denk echt dat je een onrealistisch beeld over je lichaam hebt.
Veel suc6 en ik hoop dat je inziet dat je niet dik bent ;)
En wees niet zo onzeker over jezelf he ;)

xxxxx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-01-2010, 14:50 door maraa »

_

_xDeb

Re: Dieet
#4: 14-01-2010, 19:00
ik vind mezelf soms ook te dik maar wie niet  ???
toch 'wil' ik niet afvallen omdat ik weet dat ik eigenlijk niet Echt te dik ben....
je moet je BmI eens bereken
Als je op het net zoekt kan je vinden hoeveel jongeren
mogen hebben .
misschien leuk om te weten  ;D
  • IP logged

d

devil

Re: Dieet
#5: 16-01-2010, 20:50
als je even je gewicht en lengte geeft kan ik het anders even voor je doen, je BMI (Body Mass Index) bereken als je wil kan ik je ook altijd wat hints geven enzo xd

mvg, devil
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal