Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik wel normaal?

X

XmargotjeX

Ben ik wel normaal?
OP: 10-01-2010, 21:18
heey , ik ben 14 jaar en heb een mini probleempje ::)
Ik ben dus uit DNA slank gebouwd en iedereen denkt dat ik anorexia heb >:( Dat doet natuurlijk heel veel pijn om te horen dat ze dat van je denken.
IK wil ze bewijzen dat het DNA is! Maar ze willen nooit meewerken.
Maar afen toe heb ik zo een complexje , niet dat ik mezelf te dik vind, wand ik vind me juist te mager ;(
Ik weet dat ik er niets kan aan doen , ik eet heel erg veel en kom gewoon niets bij!
Veel mensen vinden dat juist gemakkelijk maar voor mij is het helemaal niet gemakkelijk!.
Hoe overtuig ik me ervan dat ik normaal ben en niet zoals een ano uitzie wand ik wordt echt gek van het idee ! :P
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Ben ik wel normaal?
#1: 11-01-2010, 15:40
Op je profiel foto zie je er gewoon mooi slank uit, niks anorexia hoor. En over dat veel eten en niet dikker worden dat komt gewoon doordat je een snelle spijsvertering hebt.
Anorexia heb je pas als je echt mager bent, maar dan ook echt graat mager, dat je je ribben kunt tellen zeg maar. En dat als je iets eet dat het er met dezelfde snelheid langs de ingang er weer uit gaat. (:P) En aangezien je zegt dat je juist veel eet is er geen enkele reden om te denken dat je anorexia hebt.

Hoe zwaar ben je eigenlijk, en wat is je lengte? (Mag ook een berichtje sturen als je dat privé wilt houden ;))

Gr.

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Ben ik wel normaal?
#2: 12-01-2010, 01:42
Hoi Margotje,

Ik heb je verhaaltje gelezen en je foto bekeken en ik denk dat het alleen maar jalozie is van andere meiden.
Want je heb echt een prachtig lichaam en zeker voor je leeftijd van 14 jaar,
Vaak hebben van die slanke meisjes bijna geen borsten maar wat ik op die foto zie heb je naast een mooi lichaam ook nog een prachtig stel borsten en je heb ook nog een heel leuk en lief koppie, als ik wat jonger was had ik je meteen verkering gevraagt hi hi,  ;D
Meid zo als jij er uit ziet moet je de jongens straks met een stok van je af slaan  :) :)
  • IP logged

m

moons

Re: Ben ik wel normaal?
#3: 16-01-2010, 21:25
heee, ik heb hetzelfde ik ben 14 en ook best slank wat  ik ook eet ik kom niks aan, mensen zeggen waarom ben je zo dun en anorexia heb ik paar keer gehoord niet heel erg ofzoo.
maar ik begon hierdoor wel te twijfelen, en ik vind mezelf mager.
Enn ik kan ook geen mensen overtuigen is best vervelend ikweet hoe het is.
  • IP logged

m

magiclover

Re: Ben ik wel normaal?
#4: 17-01-2010, 19:59
een vriend van mij is ook zo mager.

hij is 1.80 en hij weegt net 60 kilo. dit is ook heel erg weinig, ik weet dat hij heel veel eet en ook veel dingen met veel vet hij komt ook neit aan. je kunt er dan niks aan doen en probeer je er weingi van aan te trekken.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

triiesja

Re: Ben ik wel normaal?
#5: 18-01-2010, 12:54
ik heb je verhaal gelezen en ik begrijp wat je bedoeld . ik was vroeger ook altijd erg mager.
tegenwoordig kom ik wel beetje bij beetje
ik denk dat je op een begeven moment vanzelf wel een beetje aan gaat komen alleen moet je even geduld hebben..
en anders kun je altijd erg veel uhm koolhydraten zijn dat geloof ik eten
waar je van aankomt. van vet kom je niet altijd aan namelijk..
het kan zijn dat het niet klopt wat ik zeg maar dat heb ik wel eens ergens gelezen en in films gezien

Kusje
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ben ik wel normaal?
#6: 14-02-2010, 12:28
Margo, ik vraag mij af of jij misschien een beetje gebrek aan zelfvertrouwen hebt.

Wanneer ik jouw profielfoto bekijk dan zie ik een onwijs knap en aantrekkelijk meisje, absoluut niets mis mee.

Jij denkt een beetje als een vrouw, alle vrouwen willen grote borsten en een kleine kont zeg je. Volgens mij is dit niet helemaal waar. Het is ook niet zo dat alle jongens alleen een meisje met grote borsten willen. Geloof me, er zijn ook jongens die juist veel liever een vriendin met kleine borsten wil.
Er zijn jongens die een beetje dikke vriendin willen, er zijn ook jongens die juist een slanke vriendin willen.

Kop op meid, probeer een beetje zelfvertrouwen te krijgen. Dat maakt het leven zoveel gemakkelijker.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

C

Ciela

Re: Ben ik wel normaal?
#7: 15-02-2010, 01:24
Lieve Margo,

Ach meis, heb toch lak aan die mensen en zie het van de heldere kant; aan je uiterlijk ligt het zeker niet, als je een carriere wil starten als topmodel.

Niks bewijs dus! Ze moeten jou in je waarde laten.
Maar alsnog; blijf goed eten, drink veel water en sport! Dat houdt je lichaam gezond! Ik weet niet wat eruit komt, wanneer jij je BMI berekent, maar wat het ook mag zijn; laat je niet druk maken.
Ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen.

Liefs Ciela
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal