Skip to main content

Auteur Topic: eten

C

Chocokus

eten
OP: 29-01-2010, 14:53
ik heb de laatste tijd een probleem.
ik weet niet waarom maar altijd als ik me verveel ga ik eten en inplaats van iets gezonds eet ik het meest ongezonde wat er in huis is en ik zeg altijd tegen mezelf dat ik me moet leren beherzen en wat gezonder moet gaan leven (want ik sport ook niet) ik begin al wat dikker te worden (wat niet eens zo heel erg is) maar ik wil gewoon van deze slechte gewoonte af! :-[

heeft iemand misschien een paar tisps om van mijn slechte gewoonte af te komen en gezonder te gaan eten? ???
  • IP logged

T

TienerJen

Re: eten
#1: 01-02-2010, 15:01
Heey,

Je kan je moeder bijv ook vragen of ze fruit koopt?
Ik weet niet of je goed met je ouders overweg kan, maar je kan ook een lijstje maken van wat je op een dag eet, en dat dan bijhouden. Het is soms echt een questie van wilskracht ;)


xx
  • IP logged

C

Chocokus

Re: eten
#2: 04-02-2010, 17:38
dankje ik zal het proberen maar het ik best moeilijk want ik heb niet zoveel wilskracht als het om eten gaat :-[en ik laat fruit meestal liks liggen (vooral als mijn moeder weer allemaal koekjes heeft gekocht) maar ik vind het wel een goed idee om een lijstje te maken misschien dat dat me wel helpt
XX
  • IP logged

M

Muse

Re: eten
#3: 04-02-2010, 20:09
tja zorgen dat je je niet verveelt zou ik anders zeggen ga dan tekenen of sporten ofzoiets  ;)
  • IP logged

n

nobody

Re: eten
#4: 04-02-2010, 20:24
als je gaat sporten en in plaats vn ongezonde dingen, gezonde dingen gaat eten die ook lkkr zijn..  dan kom je in ieder geval niet meer aan^^
hug<3
  • IP logged

L

Lily

Re: eten
#5: 05-02-2010, 12:31
Ik heb hetzelfde probleem
alleen bij mij maakt het wel uit dat ik aankom omdat ik al niet de dunste ben.
Ook niet echt dik maar zo ga ik dat dus wel worden.
Ik drink nu veel water en probeer meer te bewegen en echt minder te eten.

Verder heb ik eigenlijk ook geen tips;
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal