Skip to main content

Auteur Topic: te dik/ te dun

x

xxxEvaaxxx

te dik/ te dun
OP: 02-07-2010, 20:08
Hey,

ik heb de laatste tijd een probleem. Ik eet echt heel veel, als ik 's nachts honger heb dan ga ik eten halen. Maar ik heb voor mijn leeftijd juist 4-6 kilo ondergewicht. De huisarts zei dat ik moet aan komen, maar ik weet niet hoe ???  ik word juist alleen maar dunner. Ik heb soms dat ik alles uitspuug. of dat ik een dag niet eet. Omdat ik me niet fijn voel, en daarna eet ik weer super veel. Wat moet ik doen? Ik moet aan komen, zonder dat het opvalt dat ik zo veel eet?

xx :-*
  • IP logged

a

anouk

Re: te dik/ te dun
#1: 02-07-2010, 22:12
spuug je omdat je je niet lekker voelt of omdat je je vinger in je keel steekt?
  • IP logged

x

xxxEvaaxxx

Re: te dik/ te dun
#2: 04-07-2010, 19:34
omdat ik vaker opeens heel misselijk word, en dan alles uit me wil hebben
  • IP logged

m

magiclover

Re: te dik/ te dun
#3: 11-07-2010, 21:08
probeer regelmatig te eten. ook als je geen honger hebt toch iets naar binnen krijgen al is het een geroosterde boterham ofzo.

ook als je je niet lekkervoel je vinger niet in je keel steken. alleen overgeven als het echt helemaal vanzelft komt.


en verder gewoon normaal eten dan komt het wel goed denk ik
  • IP logged

W

Wouter

Re: te dik/ te dun
#4: 18-07-2010, 22:14
Magiclover heeft helemaal gelijk je moet gewoon een vast eet patroon nodig. Wanneer je geen vast eet patroon hebt raakt je lichaam van slag en kan je je mischien ook sneller misselijk voelen
  • IP logged

a

angela11

Re: te dik/ te dun
#5: 20-07-2010, 11:38
neem bijv . ontbijt 4 broodjes bijv.  tussen de  middag weer 4 broodjes ,  en dan om 3/4 snoepje en 6 uur avond eten
  • IP logged

a

anouk

Re: te dik/ te dun
#6: 01-08-2010, 10:21
zijn 8 boterammen niet wat veel? ik eet er gemiddeld 2 of minder
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: te dik/ te dun
#7: 04-08-2010, 15:54
's Morgens zou je het meeste moetenn eten , 's middag 2-4 boterhammen & 's avond gewoon wat je moeder heeft gemaakt , en tussendoor een een koekje of wat fruit , je maag moet altijd blijven werken. probeer ook niet te laat op te staan.. Bv. vroeger stond ik op om 12uur 's middags op en dus eten ik mijn ontbijt en sloeg de middagmaaltijd over , waardoor ik dus een week lang misselijk werd en moest overgeven.. Sinds toen sta ik altijd rond 10uur op en eet mijn ontbijt en om 12uur mijn middag , je voelt je echt beter als je dit blijft volhouden & je zult er zeker niet van afslanken.. verdikken weet ik nog zo net niet...

Sorry voor spelfouten  ;D
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: te dik/ te dun
#8: 26-09-2010, 12:54
Hetzelfde als wat de mensen voor mij al zeiden:
Zorg dat je een vast eetpatroon krijgt.

Ontbijt in ieder geval goed, het ontbijt wordt niet voor niets de belangrijkste maaltijd
van de dag genoemd ;) Als je het niet gewend bent om te ontbijten, kan je in het begin
niet zo'n zin hebben om te ontbijten of niet echt veel weg krijgen. Bouw het dan gewoon
steeds een beetje meer op.
Zorg dat je ook tijdens de lunch en avondeten goed eet. Misschien dat je dan 's avonds
vlak na het eten best wel vol zit, maar beter dat dan er 's nachts nog uit voor een snack.
Het is niet goed om 's nachts of 's avonds laat voor je gaat slapen nog te eten, dan
kan je lichaam namelijk niet uitrusten ;)
  • IP logged

M

Myanna

Re: te dik/ te dun
#9: 17-11-2010, 18:08
eet genoeg,
maar het moet ook gezond blijven.
Pak je maaltijden 3 keer perdag.
Dat zijn de belangrijkste!
  • IP logged

.

...

Re: te dik/ te dun
#10: 19-11-2010, 15:45
Citaat
zijn 8 boterammen niet wat veel? ik eet er gemiddeld 2 of minder

In de pubertijd moet je juist goed eten, brood is goed; want dat is goede energie. Beter dan een hamburger ofzo.
  • IP logged

T

ThisIsMe

Re: te dik/ te dun
#11: 24-12-2010, 13:57
Je moet niet te veel in 1x gaan eten. als je nu 1 boterham als ontbijt eet moet je niet meteen 4 gaan eten want dan word je misselijk, eet bijv eerst een week lang 2 boterhammen en dan elke week wat meer. zo bouw je het rustig op
succes
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal