Skip to main content

Auteur Topic: vet

T

ThisIsMe

vet
OP: 22-12-2010, 12:45
Ik ben 13 jaar en ben super dik ik ben aan het lijnen soms sla ik maaltijden over, heeft iemand tips wat ik nog meer kan doen om af te vallen? Want ik weeg nu 55 kg en dat vind ik te veel :(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vet
#1: 22-12-2010, 13:43
Heej, allereerst wil ik even zeggen dat je niet zo heel erg dik bent. Hoe lang ben je eigenlijk?

En als je wilt afvallen moet je JUIST NIET maaltijden overslaan. Dat is het domste wat je kunt doen.
Het beste is om gewoon elke maaltijd te eten, alleen dan moet je letten op wat je eet. Dus minder vlees, minder aardappels, maar meer groente. En als ontbijt en middageten moet je geen boterham met kaas eten maar een cracker met kaas. Dan val je geleidelijk aan af. ZONDER dat je maaltijden overslaat.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: vet
#2: 22-12-2010, 14:19
Vaak is het niet eens nodig om minder te eten. Wel is het belangrijk dat je met je verstand eet. Dus gezond eten, dus een appel i.p.v. een donuts.

Verder is voldoende lichaamsbeweging een goed strijdmiddel tegen overgewicht.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vet
#3: 22-12-2010, 15:05
Dat is ook zeker waar. Ik ken iemand die elke week 2 keer ging wandelen met iemand anders. En dan maximaal 1 uur ofzo. En die is in 1 maand bijna 10 kilo kwijt geraakt!

Ik noemde ook eigenlijk alleen maar dingen op die ik kan herinneren van sonja bakker boek :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

T

ThisIsMe

Re: vet
#4: 23-12-2010, 14:38
ik ben 1,67 maar tog puilt mijn buik wel uit enn dat gezonder eten ga ik wel proberen dankje :)
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: vet
#5: 24-12-2010, 01:14
dat is een gezond gewicht voor jou lengte als je gewoon bij het opstaan en slapen gaan gewoon 10 zitups doet dan worden de spieren in je buik wat sterker en dan puilt je buik iets minder uit want jou spieren zijn zeg maar niet heel erg sterk waardoor je ingewanden je buikwand iets naar buiten duwen
  • IP logged

T

ThisIsMe

Re: vet
#6: 24-12-2010, 13:36
Vroeger heb ik op een soort fitnes gezeten waarbij je hele tijd moest opdrukken en situps moest doen voor je buikspieren. Is het gewoon beter dat ik weer op fitnes ga?
  • IP logged

.

...

Re: vet
#7: 29-12-2010, 16:54
Het is toch zoiezo leuk en goed om op sport te gaan! Zit je nog op geen enkele sport? Dan verveel je je zeker ook. Op sport kun je ook een beetje sociaal contact leggen en het is leuk en goed voor je.
  • IP logged

S

Secretje

Re: vet
#8: 25-04-2011, 22:28
Maaltijden overslaan lijkt me niet de manier. Stop eerst eens met het ongezonde eten weg te laten. Doe je dit al? Dan moet je eens proberen langzamer te eten het lijkt dan voor je lichaam alsof je vol bent terwijl je minder gegeten hebt. En probeer 5 maal daags te eten dat houdt je stofwisseling op gang. Zeker geen maaltijd overslaan! Je zit in de groei! En lijn vooral voorzichtig!

Heel veel succes!(L)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal