Skip to main content

Auteur Topic: je bouw

A

Anique

je bouw
OP: 20-08-2007, 17:08
echt 1 ding snap ik niet als je kijkt op die voedingwijzer shit staat dat ik iets te zwaar ben .. ik vind dat je ook naar je bouw moet kijke zommige mensne zoals ik zijn gewoon breed gebouwd want als ik kijk ben ik breed maar niet dik ik heb geen buikje ofsoo .. maar ben gewoon breed .. ik sna dat egt niet
  • IP logged

t

totalwar

Re:je bouw
#1: 20-08-2007, 18:33
Elk persoon is anders, die wijzers slaan op het gemiddelde. Er zijn zoveel dingen die zeggen dat het beter voor je is of het je leven misschien makkelijker maakt, maar als we alles moeten geloven, dan wordt het niks.

Je kan iets te zwaar wegen, maar dat betekend neit dat je perse af moet vallen. Ik kan ook iets te zwaar wegen, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb ook een beetje een buikje, maar dat laat ik lekker zitten. Vinden mensen mij dik, dan hebben ze pech, want ik blijf mezelf.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Suzanne__

Re:je bouw
#2: 20-08-2007, 18:34
BMI uitrekenen op voedingswijzer bijv. is in het algemeen.
Dus mensen met brede schouders en plat buikje, kunnen te zwaar zijn maar dat komt puur door je bouw.
Het is uitgerekend in het algemeen..

Je kunt zelf wel bepalen, he ben ik te zwaar of komt het door mijn bouw?
Zoals jij al zegt, je bent breed gebouwd en hebt geen buikje, hoeft niet te betekenen dat jij te zwaar bent.. ;)
  • IP logged

L

Lieneu

Re:je bouw
#3: 22-08-2007, 16:36
Suus, misschien kan je haar de link geven. Die heb ik trouwens ook op de andere forums geplaatst. Dus Anique, als je daar even kijkt. :P

xx lieneu :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal