Skip to main content

Auteur Topic: Dikheiddd!

A

Anneee

Dikheiddd!
OP: 23-08-2007, 15:28
SOORRY IS NU PRIvE WANT ER ZITTEN HIER OOK KINDEREN OP DIE IK KEN ANDERE VERHALEN LAAT IK WEL STAAN
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-09-2007, 16:12 door Laatmelachen »

B

BasS

Re:Dikheiddd!
#1: 23-08-2007, 22:03
Heej Anneee,
Kijk ik kan je niet echt helpen maar wel advies geven. Kijk als je echt je wil afvallen moet je ten eerste gezond eten (weet natuurlijk niet of je dat doet) maar als dat je niet lukt wat erg begrijpelijk is dan kan je het beste elk weekend gewoon even hardlopen en als je denkt dat ehet werkt kan je het wat vaker doen. Als je je er niet toe kan verzetten moet je het gewoon doen want als je het eenmaal heb gedaan ben je trots op jezelf en geeft een goed gevoel geloof me. Groeten en suc6 van Bas
  • IP logged

t

temtationgirl007

Re:Dikheiddd!
#2: 01-09-2007, 22:59
ejj kweet ik wil zelf ook er wat af en het lukt me niet wel ik heb een tip sport veel eet met kleine hoeveel heden maar nooit niet meer eten bv s ochtens een boterham s middags 1 boterham en dan een tussendoortje nemen en savens rustig mee eten en voor je gaat slape een appel ofzo dan heb je denk ik wel normaal gegeten

Tip als ik wil afvallen schrijf ik meestal op een groot papier de datum van begin dat ik wil afvallen ga ik op de weegschaal staan en weeg mezelf enschrijf men gewicht op die ochtens weeg ik me weer en schrijf het weer op zo kan ik volgen hoeveel vooruit gang ik maak in een week maand of jaar  

         véél succes  vergeet niet je moet niet te hard piekere over je gewicht en blijf plezier hebben
  • IP logged

t

totalwar

Re:Dikheiddd!
#3: 01-09-2007, 23:10
Tja om de goede tips geven moet je een aantal dingen weten, zoals, snoep je veel, train je veel, wat zijn je dagelijkse bezigheden enzovoorts. Het kan namelijk zijn dat er een groot deel in erfelijkheid zit. Als dat niet zo is, dan ligt het aan leefgedrag.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal