Skip to main content

Auteur Topic: Onzeker

Y

Yoran170

Onzeker
OP: 06-10-2013, 14:56
Hallo iedereen,

Sinds deze week heb ik verkering. Er is alleen een ding waar ik mee zit.
In groep 6 heb ik een onserieuze relatie gehad, toen het uitging bleek dat het meisje
waarmee ik een relatie had gehad het alleen voor mij deed. Ze was dus helemaal niet
verliefd. Nu zit ik in de 3e en ben ik 15 en heb ik weer een nieuwe relatie, maar ben
weer bang dat mijn vriendin het weer voor mij doet. Deze gedachte heb ik omdat het
in die onserieuze relatie wel zo is gegaan.

Mijn vriendin zegt smoorverliefd op mij te zijn, ze knuffelt me, we lopen hand in hand, we kunnen niet van elkaar afblijven, maar omdat dat ene meisje in groep 6 alleen voor mij deed ben ik bang dat mijn vriendin dat nu ook doet, en niet eens omdat dat zo lijkt.

Ik zit hier best wel mee, hebben jullie tips, of ideeën om ervoor te zorgen dat die gedachte wegaat.

Gr, Mij.

  • IP logged

V

Vanessa

Re: Onzeker
#1: 06-10-2013, 19:29
Dat is een heel begrijpelijk gevoel, zoiets gaat ook niet makkelijk 'weg'.
Maar je moet kijken naar nu.
Kijk naar de dingen die je leuk aan je vriendinnetje vind en kijk naar hoe vaak jullie samen zijn.
Als dat veel meer is dan dat je met dat andere meisje was en ze heeft al gezegd dat ze smoorverliefd is, dan weet je toch dat het voor haar om jou gaat en met jou bedoel ik de gevoelens die ze voor je heeft, want ze is smoorverliefd op jou toch.
Iedereen heeft wel een onserieuze relatie gehad, denk eraan hij was onserieus, dus laat dat maar achter je en geniet van je vriendinnetje.

Nessa ;D
  • IP logged

x

xloveyouneennx

Re: Onzeker
#2: 06-10-2013, 20:11
Logisch dat je onzeker bent maar 1 ding moet je weten:
Iemand die denk dat het elk moment kan uitgaan, heeft daar ook meer kans op.

In groep 6 was je nog jong, je wist niet wat je deed en je wist niet hoe het was om verliefd te zijn: het was je eerste liefde!

Nu vind ik dat je haar moet vertrouwen. Is dat niet een van de belangrijkste dingen in een relatie?

Veel succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal