Archief > Problemen in de Liefde

Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.

<< < (2/2)

JordanJane:
HET HEEFT ALLEMAAL GEEN ZIN. Nu mijn vriend net van vakantie afkomt en ik hem zo graag wilde spreken, kreeg ik maar geen antwoord omdat hij met die daan pokemon go speelt. WAAROM!!! Hij weet dat ik er kapot van ben elke keer als hij met hem en toch spreken ze af.. Hij is zo kinderachtig alleen met hem ;((
Wat moet ik nouuuu....

Happy_Man:
Je mag best met mij spreken hoor.
Het is wel duidelijk dat je bij hem niet echt op de 1e plaats komt toch ?

JordanJane:

--- Citaat van: Happy_Man op 28-07-2017, 23:08 ---Je mag best met mij spreken hoor.
Het is wel duidelijk dat je bij hem niet echt op de 1e plaats komt toch ?

--- Einde van citaat ---

Ik kom bij hem juist op de eerste plek, hij geeft echt vrij weinig om daan.. hij snap het denk ik gewoon niet?

Happy_Man:
Hé lieverd, Je zult me vast rete eigenwijs vinden hoor maar,

Wanneer hij liever een spelletje Pokemon speelt (en dan nog ongeacht met wie) dan dat hij met jou praat wanneer hij net terug is van vakantie, heb jij dan echt het idee dat jij op de eerste plaats komt ?

Ik zou zo snel mogelijk bij je op de stoep staan in plaats van een spelletje te spelen.

JordanJane:

--- Citaat van: Happy_Man op 29-07-2017, 12:23 ---Hé lieverd, Je zult me vast rete eigenwijs vinden hoor maar,

Wanneer hij liever een spelletje Pokemon speelt (en dan nog ongeacht met wie) dan dat hij met jou praat wanneer hij net terug is van vakantie, heb jij dan echt het idee dat jij op de eerste plaats komt ?

Ik zou zo snel mogelijk bij je op de stoep staan in plaats van een spelletje te spelen.

--- Einde van citaat ---

Ik vind je niet eigenwijs ik snap wat je bedoelt haha
Maar we wonen 2uur van elkaar af dus t gaat moeilijk. als ik dichterbij woonde zou hij daan nooit meer hoeven te zien. (Zn eigen woorden. Zovan, dan hoeft ie zich niet te vervelen?)
En hij geeft niet zo om appen dus als hij kan kiezen tussen met zn beste vriend en die rare daan af te spreken, of op zn kamer te appen dan spreekt ie liever af..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie