Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Pro ana

P

PaulieenOnTheRadio

Re: Pro ana
#15: 06-12-2009, 14:57
pro- voor 100 procent '
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#16: 06-12-2009, 16:52
dan ben jij er dus 1tje die graatmager als ideaal schoonheidsbeeld ziet.
  • IP logged

p

peter

Re: Pro ana
#17: 08-12-2009, 01:45
Ik ben er strikt op tegen.
Er zijn er die het aankunnen en sterk in hun schoenen staan, maar meestal slaat het helemaal door en dat is levensgevaarlijk.....
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: Pro ana
#18: 08-12-2009, 07:33
klopt als je verbiedt word het tog erger maar van mij mag er wel een verbod komen maar niet op al die sites alleen als het overdreven is en te dun ik ben wel eens op die sites geweest nee niet voor mij maar voor school en sommige waren wel erg
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#19: 09-12-2009, 10:39
ik heb ooit ergens geschreven, zet al die mensen tegen de muur, dan help je ook gelijk t probleem de wereld uit.
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Pro ana
#20: 10-12-2009, 07:27
Das geen oplossing.
  • IP logged

p

peter

Re: Pro ana
#21: 10-12-2009, 16:31
Das geen oplossing.


Dat denk ik ook niet, maar waar zie jij dan wel een oplossing? Feit is dat de hele maatschappij verziekt wordt door mensen die maar schreeuwen dat je vooral niet te dik mag zijn. (bijna) Iedereen is daar heel de dag mee bezig.
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#22: 10-12-2009, 23:58
lieve tienerjen, wat ook zou helpen, is mensen die lopen op te focken met anorexia is cool, graatmager zijn is cool aanpakken of mensen die zo zijn.

weet je wat stoer is??
nou zeg t is?
als je je ribben kan tellen.
of als je, wanneer je tegen t licht gehouden word, je hart kan zien kloppen.

denk ff na, weet je hoe ongezond/lelijk graatmager zijn is, mannen houden daar helemaal niet van, het ideale schoonheidsideaal is helemaal niet ideaal, tuurlijk er zijn altijd uitzonderingen, maar over het algemeen wil de man gewoon een gezonde vrouw
  • IP logged

v

veraaa

Re: Pro ana
#23: 15-12-2009, 17:02
lieve tienerjen, wat ook zou helpen, is mensen die lopen op te focken met anorexia is cool, graatmager zijn is cool aanpakken of mensen die zo zijn.

weet je wat stoer is??
nou zeg t is?
als je je ribben kan tellen.
of als je, wanneer je tegen t licht gehouden word, je hart kan zien kloppen.

denk ff na, weet je hoe ongezond/lelijk graatmager zijn is, mannen houden daar helemaal niet van, het ideale schoonheidsideaal is helemaal niet ideaal, tuurlijk er zijn altijd uitzonderingen, maar over het algemeen wil de man gewoon een gezonde vrouw

dat laatste, daar kun je wel een punt hebben met dat de man geen graatmagere vrouw wil. Maar de meeste meiden/vrouwen die een eetstoornis hebben ( anorexia in dit geval ) doen het niet voor anderen, maar voor zichzelf en het kan ze na een tijdje ook écht niks meer schelen wat anderen van hun vinden.
Want als ze zich daar wel wat van aan zouden trekken, was er geen enkel anorexia persoon meer op aarde.
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Pro ana
#24: 15-12-2009, 18:48
Heey,


Meestal word je niet eens pro-ana voorr jongens die je leuk 'moeten' vinden. Mij boeit dat ook niet ,
Meestal word je pro-ana omdat je bij niemand terecht kan. En dn zien mensen dit als eeennn uitkomst.
Btw, Wat de media over pro-ana zegt klopt gwn niet.
De meeste girls ( zoals mij ) worden meestal ni eens pro voor de reden '' dun ''
Dus , nee das geen oplossing.


xx.
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Pro ana
#25: 15-12-2009, 23:02
oh relaxed, ik heb problemen dus ik kap met eten.
en dan ben je nog maar tiener, ken je nagaan wat er gebeurt als je volwassen ben, en echte problemen krijgt.
wat ga je dan doen??? proberen te stoppen met ademen?
  • IP logged

n

nobody

Re: Pro ana
#26: 17-12-2009, 15:30
hooligan..  wrom doe je tog de heletijd zo extreem over anorexia..  ik weet niet hoor maar als je vind dat zij niet voor pro-ana mogen zijn wrom zou jij er dan wel zo extreem tegen mogen zijn..
  • IP logged

p

peter

Re: Pro ana
#27: 18-12-2009, 01:29
Lieve nobody,

Ik vraag me af of een tussenweg mogelijk is.....  :-\
Denk er maar eens over na: je bent dik tegen anorexia of er helemaal voor. De tussenweg heb ik eigenlijk nooit ontmoet.

In woorden is heel makkelijk aan te geven hoe dat komt. Anorexia is echt een afwijking. Je kunt er niet sympathiek tegenover te staan. Je bent voor, of tegen. Die mensen slopen zichzelf.
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Pro ana
#28: 18-12-2009, 15:52
Heey,

Ik snap het wel wat jullie zeggen. Maar je stopt met eten omdat je geen andere uitweg meer ziet. Kijk, als je zelf geen anorexia hebt begrijp je dat  ook niet.
Zelfs mensen in een kliniek kunnen jou niet zo goed helpen als jij jezelf kan.
Ik weet waarom die meiden stoppen met eten, ik zit namelijk ook midden in een eetstoornis.
Ze stoppen omdat er zoveel dingen fout gaan in hun leven, en dan heb je het ongeluk nog ook dat je vatbaar voor anorexia bent.
Kijk, ik ben niet voor of tegen pro-ana. Ik weet alleen dat ze het niet promoten.
Jij bent degene die op de site gaat kijken, en dan is het nog jou beslissing of je pro-ana word.
Ben je er vatbaar voor, dan is het gewoon je eigen schuld. En als je het eenmaal bent kun je daar op die site terecht. Ben je het niet en je komt kijken zeggen de meeste ana's ook van ; '' wat doe je hier? probeer iets gezonds.'' Wij willen niet dat iemand zoveel moet leiden als ons. Het is hun EIGEN keus hoor.


xxx.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal