Skip to main content

Auteur Topic: irritatie rond vagina

S

Sanne

irritatie rond vagina
OP: 29-05-2010, 13:31
Hallo,
Ik ben 12 jaar oud en sinds gisteren heb ik een beetje irritatie rond mijn vagina. Het doet pijn als je er tegen drukt en het is ook een beetje rood.
Ik dacht gisteren dat het wel over zou gaan naar een nachtje slapen, maar nu heb ik het nog steeds,(al is het volgens mij al wel wat minder, want vanmorgen toen ik opstond had ik het nog niet zo in de gaten.)
Mijn moeder is het hele weekend weg dus ik kan ook niemand om hulp vragen, en met mijn vader bespreek ik dit soort dingen niet.
Weet iemand wat ik er tegen kan doen? Ik wil ook niet naar de dokter ofzo, want ik denk dat het zo ernstig nou ook al weer niet is, maar ja ik weet natuurlijk ook niks zeker.
Ik dacht zelf dat ik er misschien een zalfje op kon smeren, maar ik heb geen idee of dat gaat werken, en wat voor zalf ik er op/erin moet smeren want volgens mij kan de vagina daar helemaal niet tegen.
Het meeste pijn doet het (volgens mij, want ik durf niet echt ''supér'' goed te onderzoeken) bij het plekje waar je urine uitkomt. Daar in de buurt is het ook rood.
Maar goed: iemand tips?

xx.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: irritatie rond vagina
#1: 29-05-2010, 13:35
Je zou kunnen proberen om er een beetje Nivea of Sudocreme op te smeren.
Die laatste wordt ook gebruikt voor babybilletjes dus ik kan mij slecht voorstellen dat dit kwaad kan.

Succes,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

S

SweetDreams

Re: irritatie rond vagina
#2: 30-05-2010, 11:33
Mmm.. Ja dat is lastig... Ik zou wachten tot je moeder thuis is, en het haar vertellen. En het is toch echt wel beter om er naar te laten kijken als je echt twijfelt... en als je er niet naar laat kijken, en het is echt een super serieus geval, dan kan het erger worden ofzo... En wie weet heeft je moeder dit ook gehad vroeger en weet ze wat ze moet doen, en dan nog iets. een dokter moet zijn mond houden tegen iedereen, dus wil je dat niemand het weet, hij mag het niet aan je moeder vertellen... DUssss.. Kies wat het verstandigste is en laat je moeder eerst kijken ofzo, en als zij twijfelt ga dan naar de dokter...

SUCCES!!!
  • IP logged

v

verkauft

Re: irritatie rond vagina
#3: 30-05-2010, 17:37
@sweet idd een dokter heeft een plicht (eed) afgelegd bij zijn beroep dat hij niets mag vertellen als je dat zegt.
@ je vraag, sanne al shet goed begrijp is je moeder nu thuis waar je het dus aan zou kunnen vragen.
grtz
verk
  • IP logged

n

nice

Re: irritatie rond vagina
#4: 24-08-2010, 16:54
ik zou mijn moeder echt niets snel vragen om naar me vagina te kijken als ie pijn doet hahaha
ik zou naar je dokter gaan

hele late reactie
  • IP logged

v

verkauft

Re: irritatie rond vagina
#5: 24-08-2010, 17:17
ik weet niet hoe oud je bent maar als je 12 bent kan ik er anders best in komen.
grtz
verk
  • IP logged

M

Muse

Re: irritatie rond vagina
#6: 24-08-2010, 21:50
klinkt een beetje als een urine weg infectie k zou ff de dokter bellen hiervoor hoeft hij niet naar je vagina en al te kyken zeg gwn wat je symptonen zyn hy zal denk nie eens vragen om langs te komen alleen wel een recept op halen meer niet maar k weet niet of dat wel nodig is dus.. maar ga daar maar vanuit.. t is gwn een beetje iritatie van je huid dus t is niks ergs
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Re: irritatie rond vagina
#7: 23-10-2010, 21:30
ik heb er ook wel eens last van..  :-[    maar meestal gaat het toch na een paar dagen over..
maarjaa, volgens me moeder gaan we binnenkort toch even voor de zekerheid kijken of het wel goed is..

x
  • IP logged

l

lolla

Re: irritatie rond vagina
#8: 24-10-2010, 16:02
Sudocreme helpt !!!!!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: irritatie rond vagina
#9: 24-10-2010, 19:46
ik weet niet hoe oud je bent maar als je 12 bent kan ik er anders best in komen.
grtz
verk
Wat is dat nou weer voor reactie? :-X
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Myanna

Re: irritatie rond vagina
#10: 18-11-2010, 15:26
Als de huis geiriiteerd is kan er idd best even sudokucreme/nivea op.
Maar smeer dat niet in de vagina, dat is niet goed.
Succes
Anders toch maar naar de dokter als het blijft
  • IP logged

S

SweetDreams

Re: irritatie rond vagina
#11: 08-01-2011, 20:48
Nu ik dit nog eens lees, en ook de reacties erbij, vraag ik me af of het wel zo slim is om een zalfje erop te smeren... Zeker als er parfum inzit kan het denk ik behoorlijk pijn doen, en misschien og meer gaan irriteren.. Dus dat lijkt me in het eerste opzicht niet zo handig.
  • IP logged

S

Samantha

Re: irritatie rond vagina
#12: 23-10-2011, 13:53
weet dat het allang geleden is dat je dit gepost hebt. maar voor andere meiden met het zelfde verhaal. Wanner het jeukt of het voelt extreem droog zou ej toch even naar de dokter moeten gaan. daar kun je dan gewoon aangeven dat je denkt een schimmeltje te hebben. Vaak hoeft de dokter dan niet eens te kijken en krijg jij gewoon een zalfje mee naar huis die je kan gebruiken. Ik zelf heb dit regelmatig en dat is echt niks ernstigs. kan te maken hebben gehad met niet goed afvegen (waardoor het nat is gebleven) of door vies ondergoed verkeerd afdrogen naar het douchen etc. vaak kan het ook komen door een bepaald wasmiddel waar je niet tegen kan ofzo. Het kan natuurlijk ook een urineweginfectie zijn. maar vaak wanneer de gehele vagina zo aanvoelt of rond de opening van de vagina zekf zou je kunnen denken aan een schimmeltje en dit hoeft echt niet altijd met seks te maken te hebben. Wanneer je een schimmeltje hebt is het wel beter om geen seks te hebben met je vriend tot het weer voorbij is anders heeft jou vriend straks ook een schimmeltje dat wil je hem natuurlijk besparen. en het is ook niet echt prettig voor jezelf.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal