Skip to main content

Auteur Topic: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU

l

lola13

HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
OP: 19-01-2011, 15:29
HOI

ik weet niet meer dat jullie mij nog kennen
maar een paar jaar geleden had ik een topic gemaakt over mijn vader
dat hij mij misbruikt  en slaat enzo vr sommige zal dit misschien bekent zijn.
Maar ik ben het echt beu het gaat nu al z'n 4à5 jaar door en door en ik wil dat het stopt maar ik weet niet hoe
+ ik heb al een week een vriendje en ik weet niet hoe dat ik dat aan hem kan uitleggen
en zeker niet aan mijn ouders

XxX greetz
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#1: 19-01-2011, 17:02
Je zou misschien de kindertelefoon kunnen bellen, zij kunnen je echt wel verder helpen.

Je kan ook naar de politie kunnen gaan, of naar bureau jeugdzorg.

In ieder geval, je moet er wel iets aan doen. Want zo kan het echt niet!! Das toch niet normaal als je mishandeld wordt door je vader!
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

l

lola13

Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#2: 19-01-2011, 19:29
mr da heb ik al paar jaar gelede gedaan en da is ni goe afgelope vr mij dan toch ni
hij is daar toen achtergekomen en ja hé . . . 
en hoe moet ik da nu tegen mijn lief zeggen  :-[
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#3: 19-01-2011, 19:56
Eigenlijk moet je voor jezelf eerst goed bedenken wat je precies wilt gaan zeggen tegen je vriendje.
Of in ieder geval, waar je het over wilt hebben.

Dan, als je dat hebt bedacht, ga je weer voor jezelf een kort stukje tekst schrijven van hoe jij denkt dat je dat op een goeie manier aan je vriendje kunt uitleggen.

En als laatste is natuurlijk de stap van het vertellen aan je vriendje over je thuissituatie.

Wat je sowieso moet weten is dat je vriendje er vast wel begrip voor heeft dat je het lastig hebt thuis.

En wat heb je een aantal jaar geleden gedaan? Naar bureau jeugdzorg gegaan, of naar de politie? Want als je naar de politie gaat en zij gaan het onderzoeken en ze komen erachter dat je de waarheid vertelt, dan heb je wel een grote kans dat alles opgelost is, alleen dan wel dat waarschijnlijk je vader opgepakt zal worden. En ik begrijp zeker weten dat dat misschien iets te veel van het goede is.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#4: 19-01-2011, 20:26
Hallo Lola,

In de eerste plaats vraag ik mij af of je dit nu al moet gaan bespreken met je vriendje. Een week is niet echt lang en dan al zulke vertrouwelijke dingen bespreken, dingen die zo intiem zijn ook, ik durf ernstig te twijfelen of je daar slim aan doet.

Jij hebt je verhaal de vorige keer gedaan terwijl hier op de site ook het verhaal van Lucinda speelde. In de zaak van Lucinda ben ik persoonlijk naar de politie geweest om er melding van te maken. Achteraf bleek het Lucinda verhaal echt totale onzin te zijn dat slechts op leugens berustte.

Deze ervaring maakte mij wat huiverig om ook van jouw geval melding te maken bij de politie, ik heb het er overigens wel over gehad met de rechercheur waar ik contact mee had. Mede omdat jij uit Belgie komt en ik zelf uit Nederland.

Gezien je herhaalde hulproep nu, na een jaar stilte, ben ik toch redelijk overtuigd van de ernst van jouw situatie. Ik heb er dan ook geen enkele moeite mee om met de informatie welke ik nu heb alsnog naar de politie te gaan en melding te doen van dit misbruik. Ik ben er van overtuigd dat zij eerst, zonder dat iemand er iets van merkt, op zoek zullen gaan naar bewijzen van dit alles en pas echt in zullen grijpen wanneer zij volledig zeker zijn van hun zaak.

Wanneer jij dat ook wilt ga ik er morgen werk van maken.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

l

lola13

Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#5: 20-01-2011, 20:24
Hallo Lola,

In de eerste plaats vraag ik mij af of je dit nu al moet gaan bespreken met je vriendje. Een week is niet echt lang en dan al zulke vertrouwelijke dingen bespreken, dingen die zo intiem zijn ook, ik durf ernstig te twijfelen of je daar slim aan doet.

Jij hebt je verhaal de vorige keer gedaan terwijl hier op de site ook het verhaal van Lucinda speelde. In de zaak van Lucinda ben ik persoonlijk naar de politie geweest om er melding van te maken. Achteraf bleek het Lucinda verhaal echt totale onzin te zijn dat slechts op leugens berustte.

Deze ervaring maakte mij wat huiverig om ook van jouw geval melding te maken bij de politie, ik heb het er overigens wel over gehad met de rechercheur waar ik contact mee had. Mede omdat jij uit Belgie komt en ik zelf uit Nederland.

Gezien je herhaalde hulproep nu, na een jaar stilte, ben ik toch redelijk overtuigd van de ernst van jouw situatie. Ik heb er dan ook geen enkele moeite mee om met de informatie welke ik nu heb alsnog naar de politie te gaan en melding te doen van dit misbruik. Ik ben er van overtuigd dat zij eerst, zonder dat iemand er iets van merkt, op zoek zullen gaan naar bewijzen van dit alles en pas echt in zullen grijpen wanneer zij volledig zeker zijn van hun zaak.

Wanneer jij dat ook wilt ga ik er morgen werk van maken.

Sterkte,

Zou je dit liever niet doen want
ik ben     ja  eu    het is gewoon (dit vind ik een beetje schamend)
ik denk dat ik eigelijk een beetje leuk vind mr ja   het is en blijft mijn pa
mr aub ga er ni mee nr iemand
ik schrijf hier vooral dingen omdat ik dacht dat ze hier bleven
omdat ik me altijd dan veeeeeel beter voel
xxx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-01-2011, 20:31 door lola13 »

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#6: 20-01-2011, 20:35
In principe blijft alles wat hier geschreven wordt ook inderdaad hier.

Daar zijn echter uitzonderingen op.
Wanneer er ernstige vermoedens zijn dat iemand in (levens) gevaar is of wanneer er ernstige vermoedens zijn van een misdrijf, dan is een ieder die daar kennis van neemt wettelijk verplicht daar melding van te maken. Dus die verplichting geldt voor een ieder die dat leest.

Persoonlijk lijkt mij dit ook een kwestie van je verantwoording nemen.




  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J

Jappie

Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#7: 27-03-2011, 20:26
Bel de kindetelefoon en/of de politie.
Ik weet dat het moeilijk is om te zeggen, maar als je het niet doet blijft het maar doorgaan.
Als je het echt niet durft te vertellen, zeg het dan tegen je vriend of een vriendin, zij blijfen je steunen en mischien willen zij wel voor je bellen.
Maar echt, je moet het iemand vertellen.

Cya
  • IP logged

l

laartje182

Re: HELP!!!!!! NU BEN IK HEB BEU
#8: 07-06-2011, 10:42
meisje ..
echt erg als je dat word aangedaan .. en al 4,5 jaar .
ik kan helaas uit eigen ervaring spreken ,
maar misschien is het ook wel fijn als er iemand is die het ook heeft meegemaakt ..
ik zal je adviseren om met een volwassennen in jou omgeving te gaan praten..
dat kan zijn een famillie lid , een moeder van een vriendin die je vertrouwt, maar ook op school , bijv; een leraar die je vertrouwt, je mentor ,of een vertrouwenspersoon,
echt waar meisje je moet voor jezelf opkomen ..
je hoeft niet gelijk naar de politie te gaan ..
dat is een beslissing die je zelf moet nemen
maar als je maar om hulp vraagt ..
die heb je echt nodig om dit vreselijke net te doorbreken ..
en om alles te verwerken
en ja het is en blijft je vader.. maar toch dit moet stoppen
want het kan echt niet meiss
geloof me ik weet dat het moeilijk is..
maar je leven word er uiteindelijk alleen maar fijner van ..
veel sterkte er mee
en ik hoop dat 
je er iets aan hebt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal