Skip to main content

Auteur Topic: uhm ja idk titel xd

#

# Bart #

uhm ja idk titel xd
OP: 07-03-2011, 19:16
hoe kan ik het beste mijn vriendin laten klaarkomen ik weet dat ze vaak faken maar ik wil wete wanneer je op de "goede" plek zit:S
ik heb op internet al eens "the pandora theory ofso gelezen en daar stond als je je vriendin kan laten klaar komen ze nooit meer van je af willen
en misschien wel "sexualy addicted" aan je raken dus ik wil niet als ik seks heb met mijn vriendin ze klaarkomen faked
en ik wil niet dat ze me stom vind als het niet lukt
ik heb me ex al eens laten klaarkomen maar daar is het nu mee uit en ik weet dat ze niet heeft gefaked omdat zei egt klaarkwam
maar als ik nou seks heb met mijn nieuwe vriendin wil ik haar ook kunnen laten klaarkomen
ik wil haar gwn geweldig laten voelen en dat ze het heel leuk vind o seks met me te hebben
en er niet tegen op ziet als we seks hebben

love u schat(L) "ps dit zeg ik omdat ze ook op deze site zit "xd
  • IP logged

s

sanne4598

Re: uhm ja idk titel xd
#1: 07-03-2011, 19:21
Schatje,,
het maakt me niet uit of het wel of niet lukt ik hou tog altijd van jouw
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: uhm ja idk titel xd
#2: 07-03-2011, 19:24
Ik denk dat het in de eerste plaats belangrijk is dat je beseft dat je een (jonge) vrouw vaak wel klaar kunt laten komen maar een kind niet.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

#

# Bart #

Re: uhm ja idk titel xd
#3: 07-03-2011, 19:29
Ik denk dat het in de eerste plaats belangrijk is dat je beseft dat je een (jonge) vrouw vaak wel klaar kunt laten komen maar een kind niet.
keb het al eens gedaan he ff dat je weet
  • IP logged

K

Karian

Re: uhm ja idk titel xd
#4: 08-03-2011, 18:36
We hebben het nou wel over een twaalfjarig meisje ;)
Die zijn nog zo volop in de ontwikkeling, ook seksueel! Net als jij!
Ik vind het op zich al heel wat dat je zo vroeg aan seks begint.
Ik raad iedereen altijd aan het zo lang mogelijk uit te stellen, ten minste tot na je veertiende.
Maar de keuze ligt natuurlijk bij jou.

Het kan wel zo zijn dat jullie beiden, omdat jullie nog niet volgroeid zijn, ook seksueel nog (lang) niet, gewoon nog niet alles goed kunnen.
En wat Happy_Man zegt klopt wel, jullie zijn beiden nog kinderen, zeker je vriendin (het spijt me, maar wettelijk is het zo, net als dat het lichamelijk en geestelijk zo is) en ik vind dat jullie daar eens twee keer over na moeten gaan denken!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal