Skip to main content

Auteur Topic: Het wilt er echt niet in !

m

meid-anoniem

Het wilt er echt niet in !
OP: 07-04-2011, 17:24
ey
Ik en me vriendje hebben al 2 keer geprobeerd op zijn ''penis''  in mij ''vagina'' te krijgen
maar het lukte echt niet.. We dachten eerst dat het aan hem lag.. maar volgends mij ligt het gewoon aanmij.. ikword wel nat maar het wilt er maar niet in :S
betekend dat mij '' vagina'' te klein is ofzo ?
:$ sorry voor deze rare vraag
Maar volgends mij bn ik er wel klaar voor
xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Het wilt er echt niet in !
#1: 07-04-2011, 17:40
Ik denk dat het probleem is dat je teveel wilt zeg maar. Probeer jezelf te ontspannen maar dan ook echt je hele lichaam.
Dan moet het als het goed is wel lukken.

Vaak is het probleem dat je te zenuwachtig bent of iets dergelijks en dan span je je spieren daar aan waardoor hij niet erin wilt.

Gr, Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

K

Karian

Re: Het wilt er echt niet in !
#2: 07-04-2011, 18:09
Het aanspannen van je spieren is inderdaad een kritiek punt. Probeer te ontspannen en het niet zo graag te willen laten lukken.
Je moet ook wel doorhebben dat het de eerste keer 'echt een beetje doorzetten' is, letterlijk en figuurlijk.
Voel dus goed je grenzen aan, maar wees ook niet bang dat het een beetje pijn zal doen, want dat hoort erbij.
Zorg er ook voor dat zijn penis goed stijf is en je zorgt dat je eventueel een kussentje onder je billen legt, dat maakt het 'intreden' voor hem wat makkelijker en voor jou aangenamer.
  • IP logged

G

Gekkie243

Re: Het wilt er echt niet in !
#3: 23-06-2011, 11:04
Door spanning zoals hierboven vermeldt is, is dit goed mogelijk.
Probeer een rustige sfeer te bouwen en een rustige plek waar jullie
het willen doen. Met ouders in de buurt kan ik mij voorstellen dat het
wat frustrerend is.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal