Skip to main content

Auteur Topic: condoom

a

al12

condoom
OP: 17-04-2011, 23:10
ik heb een al 7 maanden met een meisje en heb al aardig dingen gedaan we willen over naar de seks maar elke keer als ik de condoom om doe word me penis slapper ik vind dat vreselijk en schaam me er ook voor weet iemand hoe dat komt want ik ben er klaar voor en dat is het enige probleem
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: condoom
#1: 18-04-2011, 09:57
Eigenlijk moet je dit bericht bij seksuele problemen posten. Maar ik had hem al perongeluk goedgekeurd. Dus voor de volgende keer...

Maar misschien kan je beter dit probleem aan de dokter voorleggen? Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Maggipaggie

Re: condoom
#2: 24-05-2011, 22:48
Ze kan ook aan de pil gaan? Je kunt het haar gewoon vragen.
Tenzij je het met pil en condoom wilt?

Of je moet gewoon zorgen dat het omdoen niet te lang duurt, en dan 'snel' verder gaan

Machteld
  • IP logged

a

anouk

Re: condoom
#3: 25-05-2011, 21:05
als het jullie eerste keer is dus helemaal eerste keer dan kan zij aan de pil anders kan je eerst een soa test doen ofzo..ja ik weet het niet echt
  • IP logged

B

Boeing

Re: condoom
#4: 28-05-2011, 22:12
Ik had eerste x het zelfde probleem, het lukte niet in een x om de condoom over de voorhuid heen te krijgen. Door dat ik daar erg mee bezig was werd mijne weer slap.
En lukt het dus niet meer, die x daarna nog een geprobeerd en lukte wel in 1x.
dus oefen met het omdoen zodat je opgewonden blijft.
dan lukt het misschien beter, en je hoeft je nergens voor te schamen hor, deed ik ook wel (ondanks dat mijn vriendin heel meelevend was), maar gewoon blijven proberen.
Gr.
  • IP logged

G

Gekkie243

Re: condoom
#5: 23-06-2011, 10:58
Ook door een te grote spanning kan het voorkomen dat de penis kleiner word.
Mijn tip is een rustig voorspel. Probeer zo weinig mogelijk spanningen om je heen te
hebben. Dus bijvoorbeeld; doe het als je ouders niet thuis zijn.

Hoop dat het iets helpt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal