Skip to main content

Auteur Topic: vroegtijdig klaarkomen

b

banaan

vroegtijdig klaarkomen
OP: 11-05-2011, 20:17
beste mensen,

ik heb een probleem waar denk ik wel meer mannen last van hebben denk ik; vroegtijdig klaarkomen.
ik zou het verhaal van gisteren als voorbeeld er maar even bij pakken ( het gebeurd wel vaker ).
ik was dus gister een beetje aan het zoenen, en ook uit het niets weer voel ik het gewoon weer een beetje druppen benedendeks, dus ik weer balen als een stekker  :( maar ik zei verder niks dus ze wist van niks.
uiteindelijk kwamen we dus op HET moment maarja het kwam dus maar niet omdat ik al zo goed als leeg was  ???
toen heb ik het maar weer gezegd, en op dat moment kreeg je hetzelfde als met de axe reclame  >:(

maar nu is de vraag;
hoe kun je dit tegengaan?? in ieder geval proberen om het te stoppen,, fysiek is dit absoluut niet mogelijk geloof mij  ;D dus misschien iemand tips??

groeten
Banaan  8)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vroegtijdig klaarkomen
#1: 11-05-2011, 20:46
Dat is wel erg vervelend ja...

Wat ik weleens heb gehoord is dat als je veel masturbeert, dus 1x per dag ofzo, dat je dan na een tijd minder snel klaar zou komen, omdat je dan te gewend bent geraakt aan het gevoel dat je erbij krijgt.

Voorderest kan ik je niet helpen. Ik zou zeggen: Google is your best friend ;)

Ik zal ook wel kijken of ik iets kan vinden, als ik tijd en zin daarvoor heb.

Gr, Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

b

banaan

Re: vroegtijdig klaarkomen
#2: 12-05-2011, 17:40
aha oke, maar daar word zeg maar het orgasme van mij ook minder van dacht ik zo, en de lading natuurlijk ook  :o
bedankt he?  ;)
maar ik zal het eens proberen, je hoort het wel  :D
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vroegtijdig klaarkomen
#3: 12-05-2011, 17:53
Dat zou idd best weleens kunnen, ik zou het eerlijk gezegd niet weten :P

Misschien dat je aan deze site iets hebt: http://bit.ly/mLJtjd
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal