Skip to main content

Auteur Topic: Soa's

M

Moozz

Soa's
OP: 11-08-2011, 23:19
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb een vriendje van 17. Wij hebben al sinds een best lange tijd seks. Onze ouders weten er ook van. Ik slik de pil zodat ik in ieder geval niet zwanger kan worden, en we gebruiken condooms tegen soa's. We zouden allebei graag seks hebben zonder condooms, maar we zijn bang dat één van ons, of wij allebei, een soa hebben. We hebben elkaar ontmaagd en ook orale seks hebben we nog nooit met een ander gedaan, dus er is geen enkele mogelijkheid dat één van ons al een soa heeft gekregen door seks met een ander.

Ten eerste:
Wij willen laten testen of we een soa hebben. Maar mag dit wel als je nog geen 18 bent? Heb je toestemming van je ouders nodig? Want dat willen we namelijk niet. Hoe gaat dat testen dan in zijn werk? En wat nou als één van ons een soa heeft? Kun je daar medicijnen voor slikken zodat het weggaat ofzo? Hoe zit dat?

Ten tweede:
Wij hebben op verschillende manieren seks. Vaginale seks doen we met condoom. Maar we hebben ook orale seks. Dan beft hij mij, en ik pijp hem. Hij komt ook in mijn mond klaar, en dat slik ik gewoon door. Kun je daar ook soa's van krijgen? Daar ben ik best wel bang voor eigenlijk..


Alvast bedankt!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-08-2011, 23:30 door Moozz »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Soa's
#1: 12-08-2011, 12:50
Citaat
Wij willen laten testen of we een soa hebben. Maar mag dit wel als je nog geen 18 bent
Ja, je kan je laten testen onder de 18 jaar.
Hier is een site daar je je anoniem kan laten testen op een soa:
http://www.soaaids.nl/soa/testen_op_soas/adressen_voor_testen
Als het goed is dan krijgen je ouders het dan ook niet te weten.
Citaat
En wat nou als één van ons een soa heeft? Kun je daar medicijnen voor slikken zodat het weggaat ofzo? Hoe zit dat?
Bij de huisarts kan je volgens mij wel medicijnen krijgen tegen een soa. Of je kan het vragen op een site voor soa's.
Citaat
Hij komt ook in mijn mond klaar, en dat slik ik gewoon door. Kun je daar ook soa's van krijgen? Daar ben ik best wel bang voor eigenlijk..
Ja, je kan een soa krijgen door orale seks. Ook als je het niet doorslikt kan je het krijgen. Zodra de penis in contact komt met de mond dan kan je een soa krijgen.
Maar geen paniek. Als je ouders nooit een soa hebben gehad of als je vriendje en jij geen seks met een ander hebben gehad, is de kans dat je een soa hebt klein.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

v

verkauft

Re: Soa's
#2: 14-08-2011, 10:40
zon test is niet zoals najib amhali hem beschrijft, ik geloof dat ze wat bloed willen hebben en dan dat gaan bekijken ofzo.
er zijn soa`s die relatief makkelijk te genezen zijn, er zijn er echter ook die niet te genezen zijn (aids heb je voor altijd) wel zijn daar ziekte vertragers voor maar het liefste blijf je gewoon uit de buurt van iedere mogelijkheid.

verk
  • IP logged

M

Moozz

Re: Soa's
#3: 16-08-2011, 22:39
Bedankt allemaal! Ik ben vreselijk blij met jullie informatie! Bedankt!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal