Skip to main content

Auteur Topic: mijn vriendin en ik

t

thom

mijn vriendin en ik
OP: 20-09-2011, 18:58
hoi ik heb een beste vriendin en ik ging haar iets op mij kamer laten zien en we gingen naast elkaar zitten en pakte elkaars hand vast en toen gingen we zoenen en toen gingne we elkaar likken bij onze schaamlippen ik ben nu erg erliefd op haar en zij op mij (ben dus lesbo)en hoe moet ik aan mijn ouders vertellen dat ik heb gelikt bij een ''vriendin''
  • IP logged

l

lovessss

Re: mijn vriendin en ik
#1: 20-09-2011, 19:50
ik begrijp wat je bedoelt, soms wil ik ook sexuele dingen doen met een meisje, ik weet alleen nog niet of ik nou lesbi, bi of hetero ben.
  • IP logged

m

maraa

Re: mijn vriendin en ik
#2: 20-09-2011, 20:43
hmm opzich lijkt me dat je het niet zo letterlijk tegen je ouders hoeft/moet zeggen.
Je kan ook gewoon beginnen hoe zij tegenover holebi's kijken (homo's lesbi's, bi's,)
En erover proberen te beginnen dat je verliefd bent op een meisje als ze er beetje open voor staan.
Sterkte
xxx
  • IP logged

O

Opradah1

Re: mijn vriendin en ik
#3: 20-09-2011, 22:13
Ik ben het met voorgaande reactie eens.. @maraa dus..

Zoals je ook niet zegt als dit was gebeurd met een jongen en jou(of iig wat niet veel kinderen hun ouders vertellen.. Uitzonderingen daargelaten) vind ik dat ook hier niet de verplichtinf is om het precies helemaal te zeggen..
Wel "moet" je het wel vertellen dat je lesbisch bent,
Op een subtiel en tactisch moment een gesprek erover beginnen zou het slimste zijn idd
Succes!
Xxxx Opradah1
  • IP logged

K

Karian

Re: mijn vriendin en ik
#4: 21-09-2011, 11:51
Je hoeft alle details echt niet tegen je ouders te vertellen. Als je het echter graag wilt vertellen, kun je wel tegen ze zeggen dat je geïnteresseerd bent in meisjes, op dat gebied.
Je hoeft niet gelijk lesbienne te zijn als je dit een keer meemaakt... in de pubertijd verander je heel veel en je hormonen gaan allerlei kanten op. Maar schaam je niet voor het feit dat je dit gedaan hebt.
Het is juist een interessante ervaring!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: mijn vriendin en ik
#5: 22-09-2011, 03:36
veel meisjes rond jouw leeftijd expermiteren met sex bij elkaar maar dat wil nog niet zeggen dat je lesbi bent,
Mischien krijg je eerdaags een vriend en denk je niet meer aan sex met je vriendin ? de tijd zal het leren.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal