Skip to main content

Auteur Topic: De pil doorslikken + sex in de eerste week van de strip?

M

Meisje12710

Mijn vriend komt aanstaand weekend weer langs na 2 weekjes en het zit er dik in dat we sex gaan hebben. Nu is het al wel zo dat ik geen maagd meer ben sinds vorig weekend(het weekend van 24+25September dus), daar heeft het verder ook weinig mee te maken.

Maar ik zit dan EIGENLIJK net in de stopweek van de pil.
Mijn strip is aankomende Woensdag afgelopen en dan moet ik dus eigenlijk aan m'n stopweek beginnen.
Maar het lijkt mij dus echt een ranzig idee om sex te hebben terwijl ik ongesteld ben en ik ben dit dan dus ook ECHT niet van plan.
Dus ga ik doorslikken met de pil.
MAAR, nu had ik de vraag;

MOETen we het dan met condoom doen omdat er anders teveel risico is dat ik zwanger kan raken?
(Hij komt trouwens NIET in me klaar, daar zorgen we wel voor. Voorvocht is natuurlijk een andere zaak)
Maar als bijvoorbeeld het condoom scheurt, moet ik me dan laten testen? Of ik zwanger ben?
Of is het, zelfs in de eerste week van de strip, terwijl je doorslikt, alsnog even veilig als dat je WEL een stopweek doet?

Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen, want ik zou het echt niet weten en ik wil nog even wachten met m'n moeder vertellen dat ik geen maagd meer ben, aangezien ze dan heel veel gaat vertellen, ook dingen die ik al weet, en dan raak ik sws geïrriteerd en ik ben bang dat m'n vriendje dan niet meer langs mag komen volgend weekend...

Alvast bedankt.
xxx van Meisje120710
  • IP logged

K

Karian

Zo lang je de pil slikt, doorslikken of niet, is er niks aan de hand. Dan blijft je stopweek gewoon even uitgesteld en ben je nog even goed beschermd als altijd.
Zorg er wel voor dat je het niet te lang uit stelt, maar een weekendje uitstellen kan geen kwaad.
Je lichaam moet wel dingen kwijt kunnen, daar is de stopweek voor.
  • IP logged

t

truth

ja  gwn doorslikken en het kan makkelijk zonder condoom  ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
ja  gwn doorslikken en het kan makkelijk zonder condoom  ;)

Jij hebt vast nog nooit van geslachtsziekten gehoord ? Aids of HIV is voor jou absoluut geen probleem ?
Beetje domme reactie dit.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal