Skip to main content

Auteur Topic: LEZEN>IK MEEN HET!

C

Chantalxx

LEZEN>IK MEEN HET!
OP: 08-02-2008, 20:56
Hee ..

ik voel me de laatste tijd echt heel erg K*tt..

ik vind mezelf te dik ja,, ik weet dat het fout is dat hoef ik al niet meer te horen!

ik ben laatst naar de schoolarts geweest..

ik wou niet op de weegschaal ben ik ook niet geweest..

ik m0oest wel alles uitleggen van dat ik mezlef te dik vind en dat ik weinig eet :S

ze heeft mijn moeder toen gebeld..:S

en nu moet ik daar weer heen wanneer weet ik niet..

ik snijd metzelf ook.. omdat ik mezelf gewoon HAAT!

sommige dagen eet ik gewoon niks..
IK  KAN GEWOON NIET ETEN! ik zit daar heel erg mee..

ik ben trouwens 1.64 en weeg 40/45

de schoolarts had tegen mijn moeder gezegt van ze is wel te dun als ik zo kijk:S vet stom!

en de mensen uit mijn klas zeggen dat ook maar ik geloof ze niet meer! want dat zeggen ze ook tegen mensen die gewoon wel dik zijn! en dan heb ik zoiets van IK BEN GEWOON DIK!!

ik wil gewoon NOOIT meer wat eten..

kan iemand mij helpen?

Doeeg

Kuss, Chantall
  • IP logged

t

totalwar

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#1: 08-02-2008, 22:52
Dus volgens jou zeggen ze tegen iedereen dat je te dun bent? Of nu iemand dik of dun is? Waarom ga je er dan toch vanuit dat je dik ben.

Daarnaast zijn er volgens mij wat meer problemen, want anders zou je jezelf neit zo snijden.

Maar wat wil je eraan doen? Je lijkt er helemaal van overtuigt te zijn dat je dik ben en als je geen wil heb om dat te veranderen, zal het ook niet gaan. Dus welk probleem wil je precies opgelost hebben?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

littlegirl

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#2: 10-02-2008, 14:05
echt, meisje, ik begrijp hoe je je voelt..
Maar niet eten is echt geen oplossing,...
srry...t is misschien erg om te zeggen, maar als je niet eet, dan ga je dood gaan!! Je moet blijven eten!!
jezelf krassen is een 2e probleem,...
kras je jezelf omwille van dat je je te dik voelt? of is er nog een ander probleem?