Skip to main content

Auteur Topic: LEZEN>IK MEEN HET!

C

Chantalxx

LEZEN>IK MEEN HET!
OP: 08-02-2008, 20:56
Hee ..

ik voel me de laatste tijd echt heel erg K*tt..

ik vind mezelf te dik ja,, ik weet dat het fout is dat hoef ik al niet meer te horen!

ik ben laatst naar de schoolarts geweest..

ik wou niet op de weegschaal ben ik ook niet geweest..

ik m0oest wel alles uitleggen van dat ik mezlef te dik vind en dat ik weinig eet :S

ze heeft mijn moeder toen gebeld..:S

en nu moet ik daar weer heen wanneer weet ik niet..

ik snijd metzelf ook.. omdat ik mezelf gewoon HAAT!

sommige dagen eet ik gewoon niks..
IK  KAN GEWOON NIET ETEN! ik zit daar heel erg mee..

ik ben trouwens 1.64 en weeg 40/45

de schoolarts had tegen mijn moeder gezegt van ze is wel te dun als ik zo kijk:S vet stom!

en de mensen uit mijn klas zeggen dat ook maar ik geloof ze niet meer! want dat zeggen ze ook tegen mensen die gewoon wel dik zijn! en dan heb ik zoiets van IK BEN GEWOON DIK!!

ik wil gewoon NOOIT meer wat eten..

kan iemand mij helpen?

Doeeg

Kuss, Chantall
  • IP logged

t

totalwar

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#1: 08-02-2008, 22:52
Dus volgens jou zeggen ze tegen iedereen dat je te dun bent? Of nu iemand dik of dun is? Waarom ga je er dan toch vanuit dat je dik ben.

Daarnaast zijn er volgens mij wat meer problemen, want anders zou je jezelf neit zo snijden.

Maar wat wil je eraan doen? Je lijkt er helemaal van overtuigt te zijn dat je dik ben en als je geen wil heb om dat te veranderen, zal het ook niet gaan. Dus welk probleem wil je precies opgelost hebben?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

littlegirl

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#2: 10-02-2008, 14:05
echt, meisje, ik begrijp hoe je je voelt..
Maar niet eten is echt geen oplossing,...
srry...t is misschien erg om te zeggen, maar als je niet eet, dan ga je dood gaan!! Je moet blijven eten!!
jezelf krassen is een 2e probleem,...
kras je jezelf omwille van dat je je te dik voelt? of is er nog een ander probleem?
als je wil mag je me altijd een PB sturen hoor :)
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#3: 10-02-2008, 19:54
Ik ben 1.59 dat was de laatste keer dat ik mezelf gemeten had en ik weegte 44
Ik voel mezelf niet dik en geloof me jij bent niet dik..
Njah dunner dan mij en ik voel mezelf niet dik
Ik ken heel veel mensen die gewoon hetzelfde wegen als mij
  • IP logged

D

DruifJee7

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#4: 14-02-2008, 12:56
Misschien is het een tip om je BMI uit te laten rekenen?
maar ik weet niet of die wel altijd werkt?

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

x

xxLolitaa

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#5: 19-02-2008, 14:40
Heey,

waarom hou je niet van jezelf? omdat je volgens jou te dik bent?
Als je 1.64 m bent en je weegt maar 40/45, wilde ik dat ik jou was!
Kijk eens naar 'wat je eet ben je zelf''  die mensen zijn echt dik.
Jij niet, hoor. Ik ben 1.72 en weeg 74. Kijk dat is overgewicht.
Maar zolang je goed beweegt, normaal eet en veel water drinkt, wordt je heus niet dikker (of dik)!

Als je wat meer info, tips of zoiets wilt,
pb dan maar ;)
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#6: 21-03-2008, 06:34
ik zelf ben 1 meter 60 en weeg 60 kilo dat is pas dik jij bent kapot dun ik zal zo dun willen zijn jij hebt geluk geloof ons je bent kapot dun
  • IP logged

t

totalwar

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#7: 21-03-2008, 11:15
1.60 en 60 kilo wegen is niet overdreven dik hoor, dat is ongeveer dezelfde lengte en gewicht als me vriendin en zij is echt niet dik!!!!

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mafkees2000

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#8: 26-03-2008, 13:25
Je bent gek. Je bent echt te dun/weegt te weinig, dat mens heeft helemaal gelijk. Dat gezeur van die meiden om het figuur, vaak hebben ze gewoon een goed figuur.. :-X
  • IP logged

r

riwi

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#9: 26-03-2008, 14:16
jaah das wel waar
ik bedoel ik ben ookn iet om te zeggen licht maar ondertussen  nie techt overdreven mega dik ofzo
ennn  je meot tg eten anders ga jer wel vet aan hoowr chantal
  • IP logged

a

aardbeitje

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#10: 26-03-2008, 15:14
ìk weet hoe het voelt een hele tijd vond ik me zelf ook heel dik of te dik en ik zat toen in de shit weet je wel en dus ging ik aan iedereen vragen of ik dik was weet je wel en iedereeen zij nee maar ik bleef maar geloven dat ik te dik was en ik werdt helemaal gek sommige kinderen zijden zelf dat ik ANOREXIA had en dat vond ik niet echt leuk maar ik zij tegen ze dat ik dat niet had maar soms begon ik het zelf te geloven.
maar dat is nu voor bij maar geloof in je zelf geef je zelf complimentjes en de voordelen van je zelf denk positief maqar ik ga   kus kus
  • IP logged

E

Elize

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#11: 27-03-2008, 02:34
Hier ben ik weer, met een tip om een boek te lezen. Ik heb het zelf ook geleest en gevolgt, en ik raad het iedereen aan die enige vorm heeft van een eetstoornis of slecht zelfbeeld. (Met eetstoornis denk aan: Emotie eten, Anorexia en Boulimia.)

Het boek is van uit het Engels naar het Nederlands vertaald en heet: 'Voel je goed in je lijf voor jongeren' en is geschreven bij Jay McGraw.

Een aanrader dus.

Groetjes,

Elize
  • IP logged

r

riwi

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#12: 27-03-2008, 17:34
haha books are fun
  • IP logged

n

nickozzz

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#13: 27-03-2008, 18:04
boeken sucks
  • IP logged

r

roosje

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#14: 27-03-2008, 18:07
das een mening
geen feit :P
kvind boeke zelf ook leuk ..
  • IP logged

n

nickozzz

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#15: 27-03-2008, 18:15
nee dat boeken verkuttet zijn is een feit
  • IP logged

E

Elize

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#16: 28-03-2008, 02:39
Tot mijn 17e heb ik zelden boeken gelezen. Het was altijd te moeilijk en daardoor vond ik boeken ronduit kut. Ook als iemand vroeg van wat is je favoriete boek, dan was mijn antwoord zo iets doms als: die ene met die groene kaft, die brand zo mooi. of... Telt de tv gids ook mee?

Nougoed, een aantal maanden terug is daar dus verandering in gekomen, ik begon een boek te lezen die heel veel indruk op me had. Het was een vrij simpel boek, maar het raakte me erg. Toen ben ik meer boeken in dat onderwerp gaan lezen, en ik zoek nu ook telkens boeken in onderwerpen die me aangaan en die me raken. Zo zal ik bijvoorbeeld nooit harry potter gaan lezen.. Ik heb het geprobeerd maar dat gaat niet.

Verder nog een tip, probeer altijd een iets te makkelijk boek te lezen als je dan gaat lezen, en een onderwerp dat je raakt of aan gaat. Dan zal het een stuk makkelijker gaan...

Ik zit nog steeds liever achter de computer of hang buiten rond, dan dat ik lees. Maar heb nu al behoorlijk wat boeken gelezen! Dus het kan altijd nog veranderen;)
  • IP logged

n

nickozzz

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#17: 28-03-2008, 12:24
ik kan me niet concentreren op boeken...
t enige dat ik lees is de donald duck
  • IP logged

r

roosje

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#18: 28-03-2008, 12:35
hihi :D
ik lees wel redelijk veel XD
  • IP logged

L

L,anisha

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#19: 29-03-2008, 21:27
Sommige mensen zijn gwn dun sommige DIK!
  • IP logged

r

roosje

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#20: 29-03-2008, 21:37
en sommige zn goed  ;)
niet te dik niet te dun  ;D
  • IP logged

m

miss-girl23

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#21: 02-05-2008, 17:06
heej jij bnet egt niet dik hoor ik weeg 48 kilo en ben 1.52 lang duzz jij bnet not dik
  • IP logged

J

Jessyxx

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#22: 12-05-2008, 16:55
meid.
ik ben 1.62 en ik weeg 50 kilo
en dat is volgens de dokter iets te dun
maar niet erg . x
  • IP logged

F

Flower

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#23: 08-08-2008, 13:03
ik durf hier niets op te zeggen ben bang dat ik verkeerd antwoord geef.
ik zou ook niet weten hoe je dr uit ziet maar als de dokter het zegt zal je vast wel te dun zijn
zelfs de beste topsporters hebben kleine vetrolletjes als ze zitten
niemand is perfect.

x
  • IP logged

T

TienerJen

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#24: 11-09-2008, 19:03
Hallo chatal ;D

Het lijkt erop dat je anorexia begint te ontwikkelen. Je moet aan een arts of aan je moeder vragen hoe je het beste op je goeie figuur kunt komen. Door juist gezond te eten. voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen.

Groetjes TienerJen. 8) P.S Veel sterkte en niet snijden! Je kan nog zoveel met je leven doen  :-*
  • IP logged

L

LittleProblem

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#25: 12-11-2008, 19:56
Wil je niet gewoon aandacht? Als je jezelf echt haat, dan doe je alles om jezelf kapot te maken en dan ga je geen hulp zoeken. Dus je wilt of medelijden of je haat jezelf niet en wilt gewoon een oplossing om uit het zwarte te komen. Ga dan langs mensen die je echt kunnen helpen. Daar zijn ze voor opgeleid hoor.
  • IP logged

t

temtationgirl007

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#26: 26-12-2008, 13:24
heey jij hebt een eetstoornis alleen jij wilt er eigelijk van af  anders vertel je dat ni aan het medisch onderzoek ...

ik ben 1 meter 63 en weeg 46 en ik voel mezelf goed in men vel iedereen vind dat ik een pracht lichaam heb niet te dun en dik

wil jij zo worden als nichol ritchie of de marry kate olsen?

een tip bigin niet met minder eten herpak je dacht je vroeger aan je lijn ? wat je mag eten en niet hoeveel callorien er in wat zitten ?

eet wat je wilt maar vb ipv snoep een stuk fruit ipv frisdrank water  en ga sporte en je krijgt een pracht lichaam

de pussy cat dolls eten wat ze willen maar ze doen veel aan fitnes en ik vind dat zdie meise een prachtlichaam hebben en zij eten nog :p

misschien rare tips of steun maar ik hoop dat je de boodschap hebt begrepen

Xx kus
  • IP logged

J

Jaimy

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#27: 26-12-2008, 16:39
Ga gewoon eten kan jou het schelen dat je dik bent! Oh Uhm.. je kan zo test doen dan zie je ook wanneer je NIET dik ben ik denk ok niet dat jij te dik ofzo bent!
succes '
loves
  • IP logged

l

lover12

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#28: 11-03-2009, 19:05
ik ben 160 en weeg 50 kg. je bent iets te mager maar denk om deze woorden je bent wie je bent hoe dik of zwaar (of andersom) je ook bent. Het gaat om je innerlijk'
  • IP logged

v

vosje

Re: LEZEN>IK MEEN HET!
#29: 01-05-2009, 15:32
je school arts zegt niks voor niks tegen je moeder dat je aan de magere kant bent. En ze vraagt haar ook niet voor niks op school. in mijn ogen ben dus totaal niet te dik als ik de cijfers lees en na mijn iedee heeft de schoolarts ook wel een beetje gelijk. Gewoon gaan eten meid er is niks lekkerders en je moet je lichaam nemen zoals het is. Als je gewoon gezond eet en aan sprot doet dan heb je niks te vrezen ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal