Skip to main content

Auteur Topic: Scheren of wat?

V

Vakantie:(

Scheren of wat?
OP: 16-04-2009, 20:20
Heb nogal wat probleempjes met men haar, onder mijn armen, op mijn benen en een beetje op mijn armen.
Het word nu zomer, en ik heb toch graag een keer een T-shirt zonder mouwen aan en een kortere broek, maar dat durf ik echt niet.

Mijn moeder zegt wel eens tegen mij dat ik me nóóit moet gaan scheren, dat ik daar spijt van krijg. Dus ik weet niet echt wat ik moet doen...
We hebben bij ons geen man in huis, en dus ook geen scheerspullen.
Ik weet nou niet echt wat ik moet doen?
Heeft iemand tips???


Ik heb ook nog een ander vraagje, dat heeft hier verder niets mee te maken maar:
Boven mijn borst heb ik een ader of iets bie je heel erg ziet, ook op m'n armen, maar die vallen veel minder op,... Gaat dit "weg" als ik wat zon en een kleurtje krijg, of niet???
  • IP logged

R

Roos-

Re: Scheren of wat?
#1: 16-04-2009, 20:23
ovr dat laatste dingetje ;;;
jh kdenk et wel.
Als je bruiner wordt valt da minder op e.
& ovr dat schern wrm mag je dat niet ?
& hoe oud bn jy ?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Scheren of wat?
#2: 16-04-2009, 22:26
Ik dnek dat je nu nog op je armen en benen best blonde of kleine haren heb die niet opvallen. Als je die gaat scheren worden ze donkerder en vallen ze juist wel op. In andere woorden, als je je gaat scheren moet je het bijhouden als je het "mooi" wilt houden. Daarom zal je moeder zeggen dat je er anders spijt van krijgt.

Als dat zo is, zou ik dat nog niet doen. Onder je armen zou wel kunnen. Maar als dit de eerste keer is dat je je scheer kan het zijn dat je irritatiebultjes krijg, dus maak het daarna goed schoon met water (alleen water geen zeep). Als je benen niet zo zijn en je wilt het tpch scheren, zorg er dan wel voor dat je de goede spullen voor heb, als je je scheer zal je moeder het toch zien, dus het beste is het toch met je moeder erover te hebben dat je het toch wilt doen.

Daarnaast die aderen vallen inderdaad op als je een blanke liche huid heb, als je wat bruiner wordt zal dit minder worden. Hou alleen wel in de gaten als je een aardig witte huid heb, dat je snel kan verbranden. Dus doe zonnebrand op of ga af en toe even een tijdje uit de zon.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Scheren of wat?
#3: 23-04-2009, 15:11
Heb nogal wat probleempjes met men haar, onder mijn armen, op mijn benen en een beetje op mijn armen.
Het word nu zomer, en ik heb toch graag een keer een T-shirt zonder mouwen aan en een kortere broek, maar dat durf ik echt niet.

Mijn moeder zegt wel eens tegen mij dat ik me nóóit moet gaan scheren, dat ik daar spijt van krijg. Dus ik weet niet echt wat ik moet doen...
We hebben bij ons geen man in huis, en dus ook geen scheerspullen.
Ik weet nou niet echt wat ik moet doen?
Heeft iemand tips???


Ik heb ook nog een ander vraagje, dat heeft hier verder niets mee te maken maar:
Boven mijn borst heb ik een ader of iets bie je heel erg ziet, ook op m'n armen, maar die vallen veel minder op,... Gaat dit "weg" als ik wat zon en een kleurtje krijg, of niet???

HEyyy!

Je moet je alleen scheren als je zwart haartje hebt.
Als jij je echt wil scheren kan je het bij allelij zaken kopen.
Stop de spullen dan ergens waar je ma ze niet  kan vinden .
En als je je dan wilt scheren kan je het doen als je alleen thuis bent.
 :P

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal