Skip to main content

Auteur Topic: Wat is jouw mening over het 'uiterlijk'

C

CupCakeMies

Hooi,
Ik vraag me de laatste tijd dus af of het uiterlijk nou echt zo erg is?
Want ik heb zelf het idee:
Hoe langer ik iemand ken des te minder ik dat persoon 'lelijk' vind.
Nou vraag ik mezelf best vaak af wat andere van mij vinden xD
Maar maakt het bij jullie uit hoe andere er uit zien?
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat andere mensen nou echt vinden van het uiterlijk van mensen (:
xx<3
  • IP logged

K

Karian

Uiterlijk is onderdeel van je eerste indruk van een persoon, en een eerste indruk blijft toch het langste hangen.
Ik vind uiterlijk uiteindelijk niet het meest belangrijk, maar ik let er wel veel op. Verzorgde personen daar ben ik bijvoorbeeld veel beter mee in omgang dan met onverzorgde personen. Lichaamsgeur kan ook érg vervelend zijn, is ook een onderdeel van uiterlijk, net als teveel make-up.
Het zijn allemaal heel onbewuste dingen waar toch de meeste personen wel op letten.

Ik probeer het vaak te vermijden dat ik personen die ik leer kennen beoordeel op uiterlijk, want het kan nogal verraderlijk zijn. Maar meestal voorkom je het toch niet helemaal.
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Het klopt wat Karian zegt. De eerste indruk die je van iemand krijgt, is toch het uiterlijk.
Toch is dat niet waar ik op let, het gaat bij mij gewoon echt om de persoonlijkheid van
degene met wie ik omga.
Tuurlijk is het wel fijn als iemand gewoon zijn haren wast en niet naar zweet ruik of zo,
maar of mensen nou wel of niet make-up dragen, of dat ze wat meer of minder puistjes
hebben, daar let ik echt totaal niet op.
Misschien komt dat ook wel doordat ik zelf niet zo met mijn uiterlijk bezig ben. Of er wel
mee bezig ben, maar het maakt mij gewoon niet uit of anderen mij qua uiterlijk mooi
vinden, als ik er maar okee mee ben.

Heel veel andere mensen letten wel vooral of alleen maar op het uiterlijk. Ik kan me daar
heel erg aan storen, die mensen pik je er altijd zo uit. (ze zijn vaak nogal arrogant/bitchy
tegen mensen die ze niet 'mooi' genoeg vinden van uiterlijk en voelen zich soms dan ook
echt beter dan die mensen tegen wie ze zo doen.)
  • IP logged

v

verkauft

Heel veel andere mensen letten wel vooral of alleen maar op het uiterlijk. Ik kan me daar
heel erg aan storen, die mensen pik je er altijd zo uit. (ze zijn vaak nogal arrogant/bitchy
tegen mensen die ze niet 'mooi' genoeg vinden van uiterlijk en voelen zich soms dan ook
echt beter dan die mensen tegen wie ze zo doen.)
dit klopt zeker zo ken ik er wel meer (ik krijg btw altijd bitch reacties van die mensen) tegewoordig zit ik in een klas waar ook niet bithes in zitten zeg maar en daar kun je een gewoon gesprek mee hebben;)
trug naar het uiterlijkXD
ik persoonlijk let niet zo op het uiterlijk van iemand maar let er meer op wat de eerste dingen zijn die die persoon zegt ofzo.. naja denk dat jullie het wel begreipen:P
grtz
verk
  • IP logged

R

Roxanne

Voor mij is uiterlijk ook zeker en vast niet het belangrijkste.
Goed verzorgd is natuurlijk wel een must, maar ga niet overdrijven.
Daarmee bedoel ik, houd je wat in met je make-up en je parfum.
Ik vind het belangrijkste aan een persoon zijn/haar karakter.
Op mijn school is het vaak zo, dat de trutjes de meest arrogante
zijn. Maar ik denk dat dat bij iedereen wel zo is.
Moet wie ik omga, dat maakt mij niet uit.
Zolang deze persoon mij niet bedriegt of voorliegt.
Het karakter is echt wel het belangrijkste.
Liever een minder mooi, en lief persoon.
Dan een 'mooi', en arrogant persoon.

Trouwens, de arrogantie maakt die personen lelijk,
en de lieflijkheid maakt de persoon mooi.
  • IP logged

C

CupCakeMies

Hmm, ja ik ben het er dan ook wel mee eens dat mensen er wel verzorgd uit moeten zien x]
Ugh, en nu ik zo terug denk.
Toen ik in de 1ste zat en geen vrienden had, ging ik met een meisje een gesprek beginnen.
Ik zei: Yo, mijn moeder liep laatst vet hard tegen een raam aan.
En dat mens keek me aan van wtf, net zoals de rest van me klas waar ze het aan verteld had xD
Ik had vast een leuke eerste indruk x)

xx
  • IP logged

M

Myanna

Uiterlijk is natuurlijk het eerste wat je ziet,
en iedereen heeft gelijk een oordeel erover.
Daarom is het belangrijk dat je mensen verder leert kennen.
Maar aan lengte kan je natuurlijk niks doen...
  • IP logged

I

Ikhouvanje

Uiterlijk maakt voor mij eigenlijk helemaal niets uit.
Ik heb ook met volgens mijn vriendinnen best lelijke jongens gehad, maar ze waren gewoon zo lief.
Hun innerlijk was zo mooi. Ik vind innerlijk gewoon veel belangrijker dan uiterlijk.
Ik heb ook een keer met een hele knappe (vinden mijn vriendinnen en ik) jongen gehad, en zijn innerlijk was ook heel mooi.
Maar het uitelijk is gewoon niet zo belangrijk vind ik, het gaat toch om het innerlijk.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal