Skip to main content

Auteur Topic: zweten...Bah!

I

Iriizz15

zweten...Bah!
OP: 07-10-2011, 15:01
Hellow , ik heb eignlijk een zeer ongemakkelijke vraag..
Ik ben iemand die graag uitgaat maar eens ik binnen ben en ik beweeg op de dansvloer krijg ik het ongeloofelijk warm.. ( nu had ik zelfs eens geprobeert om gewoon wat te drinken maar bij het staan alleen al krijg ik het warm)
Daarom kan ik ook nooit truitjes of topjes aan doen met mouwen want dan zijn er okselvijvers zichtbaar.. (mijn beste vriendin heeft hier dus nooit last van en kan dragen wat ze wil)
Dit probleem heb ik niet altijd in het uitgaan maar ook op school , Ik kan gewoon niets dragen wat ik wil , want ik zweet gewoon heel snel... niet dat ik stink ofso want ik was me en gebruik deodorant en zelfs een parfumtje
- kan ik hier iets tegen doen? xx
  • IP logged

O

Opradah1

Re: zweten...Bah!
#1: 07-10-2011, 17:14
Ik weet niet of het gezond is, en of dat werkt.... Maar heb wel eens gehoor ove antitranspiratiemiddelen(deos enzo)..
Miss dat dat iets is?
Xxxx opradah1
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: zweten...Bah!
#2: 07-10-2011, 19:30
dank je , ik kan altijd proberen ... Nog andere responses iemand ?
  • IP logged

k

koekje

Re: zweten...Bah!
#3: 07-10-2011, 21:59
Je hebt bij kruidvat en etos producten tegen zweten. Odorex ofzo? Ik weet het niet zo goed. Ik gebruik hetzelf niet namelijk. Maar het helpt wel. Als je het gebruikt hielp het voor 3 dagen ofzo? Nouja
Veel succes!

Xxxkoekje
  • IP logged

A

AverageGirlÖ

Re: zweten...Bah!
#4: 20-10-2011, 21:05
Ik had dit ook!
Therme anti-transpirant behandelsspray = life safer
kan eindelijk weer alles dragen (:
het is wel 15 euro maar het is het waard (:
en je koopt het gewoon in de kruidvat
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: zweten...Bah!
#5: 21-10-2011, 17:26
Ik had dit ook!
Therme anti-transpirant behandelsspray = life safer
kan eindelijk weer alles dragen (:
het is wel 15 euro maar het is het waard (:
en je koopt het gewoon in de kruidvat

waww echtt bedankttt!  :D
  • IP logged

A

AverageGirlÖ

Re: zweten...Bah!
#6: 23-10-2011, 19:39
Graag gedaan (; hoop dat het ook werkt voor jou (;
laat maar iets weten als je wilt :p
  • IP logged

v

verkauft

Re: zweten...Bah!
#7: 23-10-2011, 21:42
ikzelf zweet ook behoorlijk snel/vaak dus ook in mensenmassas en soms ook op school, voor mij werkt axe dry echt goed.

verk
  • IP logged

D

Donoknow

Re: zweten...Bah!
#8: 10-11-2011, 16:59
Probeer Rexona Maximum Protection.

Gegarandeerd 24 uur bescherming, echt waar. Ik ken iemand die heel veel zweet, en laat geen druppeltje met deze deodorant :)
  • IP logged

I

Ine

Re: zweten...Bah!
#9: 17-11-2011, 18:18
Wow, wat ik hier las is zo herkenbaar. Ik heb net hetzelfde probleem! Als ik uitga doe ik dus ook altijd topjes aan. Ze moeten ook wit of zwart zijn. Ik kan het soms zo warm hebben dat het zweet zelfs lager komt en dan kan je het zelfs zien bij een topje. Op school heb ik er ook altijd heel veel last van. Ik kan nooit een topje aandoen of ik heb weer zweetvijvers. Ook moet ik zelfs oppassen met pullen/golfjes/... daar komt het ook door. Het is zo irritant. Ik moet mijn kleding daar echt op aan passen. Ik draag de laatste tijd veel zwart doordat, maar ik ben die kleur al zo beu. Ik zou graag eens iets met meer kleur aan willen doen, maar telkens weer dat zweten wat je direct ziet. Mijn vriendinnen hebben daar wonderbaarlijk genoeg ook geen last van. Enkel ik weer, echt heel vervelend. Ik koop al speciaal deodorant die daar tegen in gaan. Maar dat helpt allemaal niet. Ook begin ik niet te stinken, maar zie je het gewoon altijd heel erg. Nu ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben. Jammer genoeg heb ik nog geen middel daartegen gevonden dus echt helpen kan ik je niet.

Groetjes,
Ine
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: zweten...Bah!
#10: 27-11-2011, 15:27
Wow, wat ik hier las is zo herkenbaar. Ik heb net hetzelfde probleem! Als ik uitga doe ik dus ook altijd topjes aan. Ze moeten ook wit of zwart zijn. Ik kan het soms zo warm hebben dat het zweet zelfs lager komt en dan kan je het zelfs zien bij een topje. Op school heb ik er ook altijd heel veel last van. Ik kan nooit een topje aandoen of ik heb weer zweetvijvers. Ook moet ik zelfs oppassen met pullen/golfjes/... daar komt het ook door. Het is zo irritant. Ik moet mijn kleding daar echt op aan passen. Ik draag de laatste tijd veel zwart doordat, maar ik ben die kleur al zo beu. Ik zou graag eens iets met meer kleur aan willen doen, maar telkens weer dat zweten wat je direct ziet. Mijn vriendinnen hebben daar wonderbaarlijk genoeg ook geen last van. Enkel ik weer, echt heel vervelend. Ik koop al speciaal deodorant die daar tegen in gaan. Maar dat helpt allemaal niet. Ook begin ik niet te stinken, maar zie je het gewoon altijd heel erg. Nu ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben. Jammer genoeg heb ik nog geen middel daartegen gevonden dus echt helpen kan ik je niet.

Groetjes,
Ine

in ieder geval zijn we met 2 ,, nu hoorde ik onlangs deze week dat er speciale plakkers zijn voor onder de armen di het zwerte tegen houden .. ik zou alleen niet weten waar ik die kan vinden :( xxxx
  • IP logged

I

Ine

Re: zweten...Bah!
#11: 27-11-2011, 16:06
in ieder geval zijn we met 2 ,, nu hoorde ik onlangs deze week dat er speciale plakkers zijn voor onder de armen di het zwerte tegen houden .. ik zou alleen niet weten waar ik die kan vinden :( xxxx

Haha ja inderdaad :p &Speciale plakkers? Hmm, houdt dat het allemaal tegen? Zweet je dan niet nog net erger? Ik ga eens kijken op het internet dan :p xxx
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: zweten...Bah!
#12: 29-11-2011, 18:30
kheb der geen idee van :D laat me weten wat g erover vind =D
xxx
  • IP logged

I

Ine

Re: zweten...Bah!
#13: 29-11-2011, 18:35
kheb der geen idee van :D laat me weten wat g erover vind =D
xxx

Ik heb gevonden hoe het heet, namelijk Hyperhidrosis. Het beschrijft precies wat ik heb, jij misschien ook? Je hebt er verschillende behandelingen tegen, kijk maar eens!

xxx
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: zweten...Bah!
#14: 04-12-2011, 13:57
Ik heb gevonden hoe het heet, namelijk Hyperhidrosis. Het beschrijft precies wat ik heb, jij misschien ook? Je hebt er verschillende behandelingen tegen, kijk maar eens!

xxx

bedanktt ! & hopeljk werkt het  xxxxx 
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal