Skip to main content

Auteur Topic: zweten...Bah!

L

Lisaaax

Re: zweten...Bah!
#15: 17-12-2011, 19:15
 Je hebt wel van die kussentjes die je in je shirt kunt doen. Alleen die zijn nog wel redelijk aan de prijs en dan heb je er niet veel in een doosje zitten. Odorex werkt erg goed, maar dan wel tegen de geurtjes.Heb er zelf erg last van gehad dat ik stonk enzo. Heb het toen een paar keer gebruikt. Het werkte goed. Nu gebruik ik het helemaal niet meer. Ik heb nu deo waardoor ik het niet meer ruik. xxx
  • IP logged

W

W-illem

Re: zweten...Bah!
#16: 17-12-2011, 22:42
Ikzelf gebruik 'axitrans' je kunt het halen bij de apotheek en het helpt heel goed!!
  • IP logged

l

lover12

Re: zweten...Bah!
#17: 01-01-2012, 17:13
Wow, wat ik hier las is zo herkenbaar. Ik heb net hetzelfde probleem! Als ik uitga doe ik dus ook altijd topjes aan. Ze moeten ook wit of zwart zijn. Ik kan het soms zo warm hebben dat het zweet zelfs lager komt en dan kan je het zelfs zien bij een topje. Op school heb ik er ook altijd heel veel last van. Ik kan nooit een topje aandoen of ik heb weer zweetvijvers. Ook moet ik zelfs oppassen met pullen/golfjes/... daar komt het ook door. Het is zo irritant. Ik moet mijn kleding daar echt op aan passen. Ik draag de laatste tijd veel zwart doordat, maar ik ben die kleur al zo beu. Ik zou graag eens iets met meer kleur aan willen doen, maar telkens weer dat zweten wat je direct ziet. Mijn vriendinnen hebben daar wonderbaarlijk genoeg ook geen last van. Enkel ik weer, echt heel vervelend. Ik koop al speciaal deodorant die daar tegen in gaan. Maar dat helpt allemaal niet. Ook begin ik niet te stinken, maar zie je het gewoon altijd heel erg. Nu ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben. Jammer genoeg heb ik nog geen middel daartegen gevonden dus echt helpen kan ik je niet.

Groetjes,
Ine

DIt is ook mijn probleem idd,
Zijn die middelen zoals die antizweet middeltjes en deo's niet heel erg slecht voor je huid enz?
  • IP logged

I

Ine

Re: zweten...Bah!
#18: 13-01-2012, 16:15
@W-illem: Ik gebruik die ook, die is inderdaad heel erg goed!

@lover12:  Het zal niet super zijn, maar je bent er wel van af! Dus :p
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: zweten...Bah!
#19: 15-03-2012, 22:13
Ik heb er ook heel erge last van, maar bij mij helpt echt niks.
Mijn moeder heeft al zoveel gekocht, bij de apotheek en alles geprobeerd.
Maar niks helpt, dus ik heb het maar opgegeven. Helaas haha ;p
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: zweten...Bah!
#20: 16-03-2012, 16:47
Ik heb er ook heel erge last van, maar bij mij helpt echt niks.
Mijn moeder heeft al zoveel gekocht, bij de apotheek en alles geprobeerd.
Maar niks helpt, dus ik heb het maar opgegeven. Helaas haha ;p

Wat heb je dan allemaal geprobeerd?
  • IP logged

A

Anoniempjee

Re: zweten...Bah!
#21: 20-06-2012, 21:57
ik heb altijd na fietsen zweet vlekken in kleren voor ik naar school ga, dan doe ik gewoon wc papier onder me oksels en haal ik dat op school bij de wc's weg en doe ik veel deo op. Dit helpt wel want je hebt geen zweet-vlekken en je stinkt dan ook niet. Het is alleen wel heel genant.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: zweten...Bah!
#22: 27-07-2012, 19:34
hey]
hoe hard ik ook sport of iets doe ik zweet nooit.
iedereen blijft maar zeggen dat ik niet goed mijn best doe maar dat doe ik wel!
hoe kan dit?? ???
  • IP logged

2

27hearts

Re: zweten...Bah!
#23: 27-07-2012, 21:44
Leeftijd waarschijnlijk. toen ik 15 was zweette ik ook nooit, nu zweet ik juist te veel
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: zweten...Bah!
#24: 30-07-2012, 21:39
Oke bedankt
  • IP logged

2

27hearts

Re: zweten...Bah!
#25: 31-07-2012, 08:11
Ik las ook al iets over behandelingen en zo. Veel zweten op een leeftijd tussen 10 en 20 is normaal, je lichaam ontwikkeld zichzelf op veel gebieden en wordt dus sneller warm en moet die warmte dus kwijt. Als je het nog hebt als je 25 bent zou je kunnen overwegen om een behandeling te laten doen.

Denk daarbij ook over op welke momenten je zweet. sta je intensief dansend tussen een paar honderd mensen in een ruimte die door de drukte 30 graden Celsius is geworden en waar je het zo benauwd als maar mogelijk is krijgt, is het dan niet beter om gewoon een shirt te kopen waarbij je die zweetplekken niet ziet?
Als je erg intensief sport en je krijgt zweetplekken, is dat dan zó abnormaal dat je jezelf moet laten behandelen?

met de juiste materialen voor kleding is al veel op te lossen, met lagen kun je daar wat extra's aan toevoegen. en let op je voeding, teveel ongezonde voeding kan je ook meer laten zweten
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal