Skip to main content

Auteur Topic: Tijdje terug

s

sammie_

Tijdje terug
OP: 12-01-2012, 18:32
Tijdje terug postte ik dat ik me zo dik voelde en alles... weet niet of het gelezen hebt maar sommige meiden wel ;)

Nu heb ik afgelopen week dom gedaan.. tenminste ik voel me echt ontzettend schuldig..
ik heb meerdere keren na mijn maaltijden overgegeven...zelfs op school. Het luchtte echt ontzettend goed op.. maar nu voel ik me ontzettend schuldig...
Ik weet dat ik het niet moet doen enzo, dat weet ik allemaal wel.. maar het is een soort drang en ik moet het even kwijt dat ik me best wel kut voel.. het spijt me als ik andere meisjes/jongens op het idee breng om ook over te geven, maar echt het is niet de oplossing, maar het lucht wel op op het moment zelf..

verdomme.


liefs
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Tijdje terug
#1: 12-01-2012, 18:53
Overgeven kan ook als een soort van verslaving werken omdat het voor sommige mensen oplucht.
Maar nu je nog KAN stoppen, probeer dan ook zo snel mogelijk te stoppen met overgeven.
Er zijn mensen die opgegeven moment door het overgeven boulimia ontwikkelen, probeer dat voor te zijn voordat het te laat is!
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Muse

Re: Tijdje terug
#2: 12-01-2012, 21:44
Gewoon denken lekker boeien, volgende keer niet meer doen en fuck de rest  ;)

Schijt hebben aan iets werkt (persoonlijk dan) altijd het beste
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: Tijdje terug
#3: 12-01-2012, 22:46
heee!

Oh bah :( Wat rot !!
Voel je je dan zo slecht in je lichaam?
Probeer te stoppen voordat het een echte verslaving wordt!
Pas op jezelf !

xxxx
  • IP logged

s

sammie_

Re: Tijdje terug
#4: 13-01-2012, 18:39
Overgeven kan ook als een soort van verslaving werken omdat het voor sommige mensen oplucht.
Maar nu je nog KAN stoppen, probeer dan ook zo snel mogelijk te stoppen met overgeven.
Er zijn mensen die opgegeven moment door het overgeven boulimia ontwikkelen, probeer dat voor te zijn voordat het te laat is!

dat heb ik ook echt. maarja soms is de drang sterker dan het verstand..

vandaag trouwens weer gedaan en weer beetje dat rot gevoel..
verdomme


liefs
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Tijdje terug
#5: 14-01-2012, 03:17
Sammie,
Denk goed na waar je mee bezig bent je kunt het nu mischien nog laten en niet je vinger in je keel te doen.
Maar er kan een tijd komen dat je echt niets meer wil eten en als je dan iets eet dan wil je daar zo snel mogelijk weer vanaf door over te geven.
Als het zover komt hou er dan rekening mee dat er zonder hulp geen weg terug is naar normaal eetpatroon en een normaal leven,
En ook met hulp is die kans nog maar klein dat je weer normaal kunt eten en leven het is iedergeval een langdurig proces dat niet iedereen overleeft.
Ik kan me niet voorstellen dat jij jezelf dood wil maken door jezelf te verhongeren dat is een van de ergste manieren voor jou maar ook voor je omgeving.
DUS DENK GOED NA waar je mee bezig bent.

Sterkte.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal