Skip to main content

Auteur Topic: geen borsten

m

milou$

geen borsten
OP: 18-01-2012, 23:33
Hallo!

Ik ben een meisje van 17, bijna 18 ondertussen, en ik heb tot nu toe nog steeds geen borsten.
Maar dan bedoel ik ook echt géén borsten, ik heb ook echt heel kleine tepels, ze zijn ooit een héél klein beetje gegroeid maar
ze zijn nog steeds zo groot als die van een klein meisje/jongetje.
Er is helemaal geen reliëf in mijn borsten, ze zijn zo plat als het maar kan, en ik draag dan ook geen bh.  :(
Ik vind het echt niet meer fijn, en het stoort me vooral tijdens gym en het (school)zwemmen, dan zie je al die jongens super fel staren....
Weet iemand raad??

Milou
  • IP logged

K

Karian

Re: geen borsten
#1: 19-01-2012, 05:43
Hoi Milou,

Je bent inmiddels nog steeds niet uitgegroeid. Je lichaam groeit ongeveer nog door tot maximaal 20 jaar.
De kans is echter wel groot dat je borsten gewoon niet groter worden. Heeft je moeder bijvoorbeeld ook een kleine cupmaat? Dan heb jij dat waarschijnlijk ook.
Het enige wat ik je kan meegeven is dat je je geen zorgen moet maken als het om de mening van jongens gaat. Die vinden het niet erg als jij kleine borsten hebt. Er zijn dingen die zij veel belangrijker vinden :)
  • IP logged

S

Stranger

Re: geen borsten
#2: 19-01-2012, 15:11
Kleine borsten zijn mooi :) de jongens die alleen maar zeggen dat ze een meisje met grote borsten willen, is toch vaak stoerdoenerij, maar er zijn echt genoeg jongens die kleine borsten aantrekkelijk vinden, like me for instance ^^
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: geen borsten
#3: 20-01-2012, 22:16
Hallo Milou,

Ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend is voor een meisje van jouw leeftijd.

Je schrijft er niets over maar er komen wel meteen een aantal vragen bij mij op.
Voel je jezelf minderwaardig hier door ?
Wordt je hier mee gepest ?
Heb je het idee dat jongens hierdoor geen interesse in je hebben en je links laten liggen ?

Dat jij jezelf bekeken voelt op bepaalde momenten is iets dat ook slechts jouw eigen gevoel kan zijn. Verder, wanneer een jongen naar een meisje kijkt hoeft dit natuurlijk niet altijd negatief te zijn. Ook wanneer een jongen interesse in een meisje heeft heeft zal hij meer dan gemiddeld naar dat meisje kijken.

Tenslotte, er zijn genoeg jongens die juist een voorkeur hebben voor kleine borsten in plaats van wat vaak gedacht wordt, alleen voor zo groot mogelijke borsten. En natuurlijk kan ik lezen en geef jij aan helemaal niets te hebben. Ik ben er van overtuigd dat ook dat voor veel jongens absoluut geen probleem is.

Sterkte,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • There will be always hope if you believe in it
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: mei 2010
Re: geen borsten
#4: 20-01-2012, 22:23
Ik als jongen vind geen borsten niet aantrekkelijk.
Ik hoef ook geen extreem grote borsten cup b is prima vind ik zelf maar dan hangt ook af van de lengte en dikte van de vrouw:P
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: geen borsten
#5: 21-01-2012, 02:50
Hoi Milous,
Jongens houden inderdaad net zo veel van grote als van kleine borsten mijn vriendin heeft ook maar een a cub en personelijk vind ik dat mooier dan grote borsten.
Je zou ook een bh kunnen dragen met een voorgevoormde cub kunnen dragen zodat jij mischien jezelf wat beter voelt en dat ze mischien wat minder naar je staren.
Personelijk zou ik het afraden maar als je er heel erg mee zit zou je ook eens met je huisarts afspreken en vragen of er mogelijkheden zijn om je borsten te vergroten.
Personelijk zie ik liever mooie kleine borsten dan een borstvergroting maar volgens jou schrijven heb je helemaal niets of heb je gewoon kleine borsten borsten ?

 
  • IP logged

l

luvvyouu

Re: geen borsten
#6: 21-01-2012, 07:27
heey milou...

ik snap dat je er heel erg mee zit... heb een meisje in de klas zitten die is echt net een plank geen kontje en ook geen tieten ook iedereen zit naar haar te kijken, hoor ze ook wel zeggen kijk haar dan bah .. maar datzijn toch diejongens die stoer willen doen, aan zulke jongens heb je totaal niks bij hun gaat het om het uiterlijk,, er zijn dus ook jongens die kijken naar het innerlijk... niemand is perfect zelfs ik niet iedereen heeft wel wat aan zijn lichaam.. ik heb bijv heel veel puntjes op me benen waar ik me voor schaam vooral tijdens het zwemmen, ben ermee naar de dokter gegaan maar er helpt dus blijkbaar niet aan te doen... dus wees gewoon jezelf en negeer die jongens....

groetjess...
  • IP logged

m

milou$

Re: geen borsten
#7: 22-01-2012, 10:18
dankjullie wel!
Voor de duidelijkheid; ik heb hélemaal géén borsten, zelfs geen aa-cup helemaal niets, ik draag geen bh want dat zou dwaas zijn.
Jongens lachen er inderdaad wel eens mee, dan zeggen ze bv "als ze geen borsten heeft zou ze dan ook geen kut hebben?" of "ik heb meer tieten dan haar"
Ook tijdens het zwemmen is het echt kut, want dan heb je veel van die jongens die het topje of slipje van meisjes proberen los te maken,
en vorige keer hadden ze mijn topje niet los gekregen, maar ook nog eens gepikt. Je kan je wel inbeelden wat er toen volgde...
M'n moeder heeft helemaal geen kleine borsten, en m'n zusje van 14 heeft ondertussen zelfs al een C75... :(
 
  • IP logged

O

Opradah1

Re: geen borsten
#8: 22-01-2012, 12:35
pfff wat ontzettend lullig van die jongens zeg :o
om je op zo'n punt te pesten terwijl je hier al zo onzeker over hebt,
maargoed... ik denk dat als ik het zo hoor, jouw borsten misschien nog wel zullen komen later? zoals gezegd groei je nog een tijdje door, maar je borsten misschien ook wel?
en anders toch eens denken over borstvergroting ofzo???? dan voel je jezelf prettiger misschien.

misschien kun je aan je moeder vragen wanneer zij borsten kreeg? misschien dat zij ook wel laat borsten kreeg en dan kan dit betekenen dat jij dit ook hebt maar dat dat nog wel komt, en anders kun je er met je moeder over hebben wat zij er van vindt en wat ze het beste (met jou overlegt) vind om te doen.

sterkte! en trek je (waar mogelijk) niks aan van die jongens!
ze weten niet wat ze aanrichten met hun stomme k*t opmerkingen....

xxxxx
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: geen borsten
#9: 22-01-2012, 23:04
Wat een verschrikkelijke rotstreek van die gasten dan ben je al zo onzeker met je borsten en dan moeten ze jou daar ook nog een mee pesten echt een rotstreek.
Met zwemmen zou je dan mischien beter een badpak kunnen dragen die kunnen ze niet snel af of uit trekken.
en onder je kleding zou je een bh kunnen dragen met een voor gevormde cub dan is het voor iedereen die het ziet net als je borsten heb.
Maar ik kan me voorstellen dat je liever echte borsten zou willen hebben net als iedere andere vrouw.
Ik weet niet hoe de reletie met je moeder is als deze goed is praat er dan met haar over en maak samen met je moeder een afspraak bij je huisarts dan kunnen jullie horen wat voor oplossingen er mogelijk zijn.

Succes en sterkte toegewenst, marcel
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal