Skip to main content

Auteur Topic: Shirtjes schijnen door

t

teengirl

Shirtjes schijnen door
OP: 15-02-2012, 17:14
Het is voor mij heel lastig om goede witte shirtjes te vinden. Ik ben te mager (wordt aan gewerkt), en vooral mijn hals is erg dun. De meeste shirtjes hebben een hals die te wijd is voor mij, echt geen porum is dat.

Nu heb ik echt perfect zittende shirtjes gevonden. De grootste meisjesmaat bij de Hema. Prima, probleem opgelost. Maar nu ben ik er dus achter, dat ze nogal doorschijnen. Ik heb veel tuniekjes, waar ik de shirtjes eigenlijk alleen maar onder draag. En dan zie je boven het tuniek een randje van m'n BH doorschijnen.

Vinden jullie dat kunnen?

Ik heb ook één huidkleurige BH. Daarbij heb ik het probleem niet, maar die zit voor geen meter (miskoop van het jaar). Verder alleen maar witte exemplaren.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Shirtjes schijnen door
#1: 15-02-2012, 18:11
Misschien kun je er een hempje onder doen, dan heb je dat probleem niet!
En gwn meer huidskleur bhs kopen die wel lekker zitten!

Een randje bh is niet erg, voor een keer... Maar elke dag of iig heel geregeld is het misschien wat minder.
Persoonlijk heb ik nooit iets een waarbij je mn bh ziet, ik vind dat niet echt mooi, maar dat is vrij persoonlijk!

Gwn doorzoeken naar andere shirtjes, huidskleur bhs kopen of een hempje eronder;)

Xxxx
  • IP logged

M

Muse

Re: Shirtjes schijnen door
#2: 15-02-2012, 18:51
Anders trek je der tog gewoon zijn klein vestje derboven aan die net onder je tieten of tt je middel gaan dan zie je het ook niet ;)
  • IP logged

M

Maartje

Re: Shirtjes schijnen door
#3: 27-04-2012, 18:16
Bij mij zie je ook nooit een bh, maar dat komt omdat er geen draag  ;)
Ik draag heel vaak een glad aansluitend wit hemdje met spaghettibandjes.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Shirtjes schijnen door
#4: 03-06-2012, 22:36
als je een stukje van je bh ziet is toch niet erg? als je heel je bh ziet oke dat is niet echt mooi vind ik persoonlijk. maar ik weet niet tot hoe veel je ziet? maar dat lijkt me niet erg, als je een neutrale bh aan doet?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal