Skip to main content

Auteur Topic: Bolle vagina

t

teengirl

Bolle vagina
OP: 23-02-2012, 16:44
Nou ik weet niet goed of het hier bijhoort maar ik schaam me heel erg voor me bolla vagina..
Het valt me steeds op dat als ik met vrienden ga zwemmen me vriendinnen een platte vagina hebben en bij mij dus niet..

Ik heb onlangs ook een vriendje en durf door dit ook niet verder te gaan..
Zijn er mensen die dit ook hebben en wat doe je ermee enzo?

Alvast bedankt!!
  • IP logged

I

Ine

Re: Bolle vagina
#1: 23-02-2012, 17:29
Goh, neen dat heb ik volgens mij niet, maar dat kan misschien jouw lichaamsbouw zijn?
Als ik jou was, zou ik daar gewoon eens over praten met je vriendje... Zeggen hoe jij je daarbij voelt etc.
Waarschijnlijk vindt hij het helemaal niet zo erg!
:-D
  • IP logged

v

verkauft

Re: Bolle vagina
#2: 26-02-2012, 17:56
defenitie van bol? en het zou echt geen (groot) probleem zijn hoor, iedereen is anders dat weet jij en dat weet jouw vriendje ook.

verk
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Bolle vagina
#3: 26-02-2012, 19:52
hoi Teengirl,
Ik zou me daar niet druk over maken vrouwen en ook mannen zijn onder mekaar allemaal verschillend gelukkig wel anders was het maar saaie boel.
je vriend zal echt niet vreemd reageren of weglopen hij mag blij zijn dat hij zo ver komt dat hij jouw vagina mag zien en wie weet wel meer en mischien is het wel de eerste vagina die hij ooit ziet heeft hij zal iedergeval niet heel veel vergelijkent materiaal hebben.
Ik denk dat er niets mis is met jouw vagina maar als je gaat vergelijken met hele magere meiden daar zit inderdaad niets met sex stoot je dan tegen een stuk bot aan geloof me dat is ook niets.
 
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Bolle vagina
#4: 27-02-2012, 09:48
Volgens mij is dit heel normaal.
Het is niet voor niets dat dit deel van het vrouwelijk lichaam VenusHEUVEL genoemd wordt. :)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal