Skip to main content

Auteur Topic: uiterlijk en jongens..

A

Anoniempjee

uiterlijk en jongens..
OP: 20-06-2012, 22:02
Heey,
ik ben niet heel zeker over mijn uiterlijk. Ik krijg wel vaak van jongens te horen dat ik knap ben, of dat ik er leuk uit zie ofzo. Maar ik heb nooit succes bij jongens en wil weten hoe dat komt. Want ik ben 13 jaar en mijn vriendinnen hebben allemaal al gezoend enzo en ik niet. Ook heb ik niet heel vaak vriendjes omdat ze altijd met mijn vriendinnen nemen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen??

En over mijn uiterlijk, wil ik eerlijk weten wat jongens het leukst vinden aan een meisje (moet ze bijv. gave huid hebben, populair zijn enz.)

Xxx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 24-06-2012, 13:39 door Anoniempjee »

v

verkauft

Re: uiterlijk en jongens..
#1: 23-06-2012, 21:31
een mening is bij iedereen anders, maar ook meiden die als minder leuk bestempeld worden door sommiggen komen gewoon goed terecht (veel hebben een vriendje dus doen ze het niet verkeerd zou ik zeggen) daarnaast is 13 helemaal niet zo jong om nog "groen" te zijn. ik zelf was er met +- 11 jaar erg vroeg bij en zou willen da thet anders was maar er zijn in iedergeval ook genoeg meiden die op de 15/16e pas echt zoenen enzo. dit licht gewoon aan hoe het uitkomt.

verk
  • IP logged

l

lisah

Re: uiterlijk en jongens..
#2: 26-06-2012, 20:14
Jongens hebben geen ideaal beeld van een meisje. Ik ben geen jongen, maar ook als jij verlieft wordt op een jongen maakt het je toch helemaal niet meer uit of hij een gave huid heeft of misschien niet zo populair is?
Je moet gewoon lekker jezelf zijn! Jouw tijd komt nog wel. Zeker weten  ;)
En eigenlijk is er nog helemaal geen probleem want je bent zelf ook nog niet verlieft als ik dit zo lees en je eerste zoen moet je wel met een speciale jongen delen  :)
  • IP logged

2

27hearts

Re: uiterlijk en jongens..
#3: 10-07-2012, 17:28
ik let nooit veel op het uiterlijk, maar that's just me
huid maakt me niet veel uit (vooral omdat ik zelf ook flink wat eelt op mn handen heb) en als ze er gewoon goed verzorgd uit ziet ben ik al blij.

wat je er aan kan doen is gewoon geduld hebben, ik ben ondertussen al 18 (en geen meisje) en ik heb ook nog geen ervaring met zoenen ofzo
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: uiterlijk en jongens..
#4: 03-08-2012, 10:58
Hey,

Mischien een wat laat antwoord op je vraag maar mischien heb je er wat aan. :)
Knap zijn is alleen mooi meegenomen het helpt een beetje om een jonge aan te trekken...
Wat mij aantrek is een meisje die veel lacht en altijd aardig is.
Je moet je niet te veel aantrekken wat andere al hebben gedaan...
Ik zelf heb al op hele jonge leeftijd gezoent, maar er zijn ook dingen die ik nog helemaal niet heb gedaan, ik ken veel vrienden die dat totaal niet snappen, maar daar trek ik mij niet aan. :)
Luister naar jou gevoel en wat jij wilt. :)

Groetjes,

LM


  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal