Skip to main content

Auteur Topic: Dikdikdik

N

NNoah

Dikdikdik
OP: 01-08-2012, 02:44
Ik woon samen met mijn zus en moeder, en heb vaak voetbal training (3x per week + wedstrijd) dus ik eet niet vaak thuis.. En als ik thuis eet wil ik niet eten, omdat ik me heel dik voel  :nah: . Als ik thuis eet zeg ik dat ik bij de voetbal heb gegeten en als we op de club eten ze ik dat ik geen trek heb en thuis heb gegeten. Soms moet ik dan nog eten thuis van me moeder, en als me moeder en zus dan weg zijn probeer ik mijn vinger in mijn keel te steken, maar het lukte niet daarna heb ik het geprobeerd met verstopping pillen maar het lukte niet en voelde me alleen maar zwaarde. Nu eet ik op school ook niet en me vriendinnen zeggen dan ik een gek ben en veel te dun ben terwijl ik me heel ongemakkelijk en dik voel. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.... :(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Dikdikdik
#1: 01-08-2012, 10:08
Hey, welkom!

Maaltijden overslaan werkt niet, dat is wetenschappelijk bewezen. Je sport genoeg, maar je kan wel op je voeding letten en eventueel een dieet volgen.


Gr
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Dikdikdik
#2: 01-08-2012, 11:45

Maaltijden overslaan helpt niet! Daar ga je alleen maar meer van eten.
Als je echt te dik bent (wat denk ik niet zo is) kan ik je adviseren gezonder te gaan eten, minder zoete tussendoortjes bijvoorbeeld.
Als je vriendinnen zeggen dat je niet dik bent, dan kan je dat best geloven, want waarom zullen je vriendinnen tegen je liegen?
Zorg er gewoon voor dat je gezond eet en gewoon 's ochtends en 's avonds goed eet, want dat zijn twee belangrijke maaltijden.
  • IP logged

N

NNoah

Re: Dikdikdik
#3: 03-08-2012, 00:11
Bedankt voor de tips ik ben al bezig met het zoeken van een dieet !  :thumbs:
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Dikdikdik
#4: 03-08-2012, 00:19
Succes! Hou je ons een beetje opde hoogte :)?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal