Skip to main content

Auteur Topic: zijn m'n borsten te groot voor m'n leeftijd?

p

piraatjetomaatje

j
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

ja maar het kan zijn dat het deze keer is van je regels ofzo? het kan ook groei pijn zijn natuurlijk! ik weet het niet
  • IP logged

B

BliepMiep

Jennifer123,
wij kunnen nu niets voor je doen. Als ze meer en meer gaan groeien tot ze op je knieen hadden, zou ik langs de huisarts gaan. Wij kunnen nu niks voor je doen ;)
  • IP logged

j

jennifer123

ik weet wel zeker dat het groei pijn is maar is het dan niet heel groot voor een 14 jarig meisje (ja ze groeien echt nog steeds vlink door)
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Het is misschien wel groot omdat je nog maar 14 bent, maar je moet je daar zeker niet voor schamen... elk meisje is anders en jij kan er niks aan doen moesten ze er iets over zeggen
  • IP logged

j

jennifer123

ik schaam me wel een klijn beetje als ik in bikinie aan het strand zit of bij het zwem bad
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

dat hoeft echt niet jennifer!
  • IP logged

j

jennifer123

er kijken dan wel veel jongen naar mij :D :$ maar voel me soms wel beetje ongemakelijk
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Als veel jongens naar je kijk zal het vast niet zijn omdat je lelijk bent
  • IP logged

j

jennifer123

nee maar soms voel ik me wel ongemakkelijk en soms lijkt het net of ze alleen maar naar m;n borsten kijken en niet naar mij
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

zo zijn jongens nu eenmaal !
  • IP logged

j

jennifer123

ja das ook weer zo maar m'n borsten worden ook best wel ongemakkelijk met sporten en het is ook zo dat ik heel vaak niewe kleren en bh's moet kopen
  • IP logged

j

jennifer123

maar is cupmaat E dus echt niet apnormaal groot en wat kan ik dan het best aan doen met sporten ???
ik weet dat ik veel vraag maar ben best onzeker
gr jennifer
  • IP logged

j

jennifer123

????
  • IP logged

j

jennifer123

maar is cupmaat E dus echt niet apnormaal groot en wat kan ik dan het best aan doen met sporten 
ik weet dat ik veel vraag maar ben best onzeker kunnen jullie me nog een beetje helpen
gr jennifer
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal