Skip to main content

Auteur Topic: vraagjes aan de boys.

j

janine.x

vraagjes aan de boys.
OP: 23-06-2008, 21:14
Wat vinden jullie nou belangrijk aan meisjes?

ik hoor veel dat jongens gezicht toch belangrijker vinden als lichaam. Maar ook juist weer andersom!

* Dus wat vinden jullie belangrijker?

Jongens vallen bij mij eigelijk alleen op mn lichaam, niet mn gezicht.
Ik heb een beetje bol gezichtje met dikke wangetjes en niet al te grote ogen. Er word wel eens gezecht dat mn lichaam er uit ziet als 15 maar mn hoofdje als 12  :o  (ben 14)

maar t gaat even niet om mij maar ik wil graag jullie mening weten!

* en gaan jullie voor lange meide?
Of juist voor wat kleineren?
* mooi slank (dun?)
of iets meer vel overal ;)
of echt wat vollere meide?
* En wat is aantrekkelijker?
- juist beetje bitchie
- of wat meer verlege

dat was t  :)

xx,  Janinee  :-*
  • IP logged

n

nickozzz

Re: vraagjes aan de boys.
#1: 23-06-2008, 21:24
Lieve aardige meisjes.
ze moeten zeker niet graat mager zijn.
ik hou wel van rondingen.
verder boeit t me eigenlijk niet, want ik krijg toch geen aandacht van vrouwen xD
en wat verlegen het heeft wat schattigs
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 23-06-2008, 21:50 door DC-P »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vraagjes aan de boys.
#2: 23-06-2008, 21:49
* ik vind allebei wel belangrijk... ;)
* niet groeter dan mezelf!!
* niet graat mager maar ook geen strandbal ;D
* verlege is aantrekkelijker vind ik :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

riwi

Re: vraagjes aan de boys.
#3: 23-06-2008, 21:54
haha verlegen schattig zeggen ze dan :D oow reken amar dat verlegen schattig is
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: vraagjes aan de boys.
#4: 30-06-2008, 13:28
Wat ik altijd grappig vind is dat mensen in de 20 vinden da ik er als 15 uit zie of als 16 en mensen van mijn leeftijd gewoon mijn echte leeftijd kunnen raden  :)

Ik weet niet al te precies wat jongens willen, maar verlegen is natuurlijk goed, maar niet te verlegen. (dat zij een keer een vriend tegen me)

Wat ik altijd raar vind is dat jongens de kleur ogen bij een meisje vaak eerder opvalt  ;D.
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: vraagjes aan de boys.
#5: 06-07-2008, 23:05
Lieve aardige meisjes.
ze moeten zeker niet graat mager zijn.
ik hou wel van rondingen.
verder boeit t me eigenlijk niet, want ik krijg toch geen aandacht van vrouwen xD
en wat verlegen het heeft wat schattigs
aller eerst ben t met hem eensmaar ten 2e, ik krijg alleen maar aandacht werd vandaag ook uitgenodigt in de vip box door een paar meiden  :) :D ;D
  • IP logged

V

Vancex

Re: vraagjes aan de boys.
#6: 12-07-2008, 08:10
* wat kleineren?
* of iets meer vel overal
* En wat is aantrekkelijker?
- juist beetje bitchie -> In speelse bedoeling, en af en toe wat meer verlege
  • IP logged

f

florian

Re: vraagjes aan de boys.
#7: 12-07-2008, 11:05
ik moet geen lief hebben. 8)
  • IP logged

D

DC-P

Re: vraagjes aan de boys.
#8: 12-07-2008, 11:58
ik liever ook niet...
kblijf liever alleen
  • IP logged

a

angels-fire

Re: vraagjes aan de boys.
#9: 11-09-2008, 21:05
*beetje bitcherig
*slank  maar geen anorexia pasent slank
*spontaan
* blond!
  • IP logged

s

samvdvda

Re: vraagjes aan de boys.
#10: 31-05-2009, 23:23
meeste manne houden van vrouwen die net iets kleiner zijn dan hun(vanwege oerinstinct) ook houden ze van vrouwen waarvan ze weten dat deze nageslacht kan voortbrengen( borsten en dijen, weeral oerinstinct), dat is waar mannen uiterlijk naar kijken, volgens de oerinstincten natuurlijk,
  • IP logged

t

totalwar

Re: vraagjes aan de boys.
#11: 02-06-2009, 08:34
over dat oerinstinct... Die klopt nu toch niet meer, dus wat heb je eraan? Kijk hoeveel meisjes doen make-up op om te verbergen hoe ze eruit zien. Hoeveel meisjes draagt kleding die ervoor zorgen dat hun uiterlijk er beter uitziet (zoals voorgevormde BH's enzovoorts).

Komop als je dan nog op je oerinstinct moet gaan vertrouwen, dan weet je niet echt het verschil tussen natuurlijk en niet natuurlijk.

Ik hoor veel meisjes altijd tegen mij zeggen als ze een webcam aanzetten of als ze afspreken, let niet op me want heb nog geen make-up op of me haar zit nog niet goed. Wat boeid dat, als ik een meisje mooi vind vind ik haar mooi, of ze nu net een oorlog heeft gevoerd in haar bed of dat ze net heeft gehuilt, dat boeid echt niet. Ik hou daarom ook liever van zo min mogelijk make-up (want zo zal ik haar later dan toch het meest zien) en zonder extra dingen om haar figuur te veranderen (want daar kijk ik toch te makkelijk doorheen).

Dus oerinstinct.... Daar heb je tegenwoordig niet echt meer iets aan. (Et is trouwens ook iets waar je zelf voor kiest om dat te volgen of niet, je wordt er misschien door aangetrokken, maar we hebben hersenen gekregen om slimmer te zijn dan dat)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: vraagjes aan de boys.
#12: 08-07-2009, 14:25
Kheb is aan mn vriend gevraagd op wat voor meisje hij viel en hij zei niet te verlege je moet toch wel een beetje durve voor je eigen mening uitkome enz..  :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal