Skip to main content

Auteur Topic: Hulp gevraagd

s

superdenman

Hulp gevraagd
OP: 18-04-2009, 22:03
Hallo menseen,

Ik vind een meisje uit me klas leuk, al een tijdje. Ik had het eentijdje terug tegen haar verteld, en toen zei ze dat ze mij ook leuk vind.
Een paar dagen later waren we samen met zn2e op het voetbalveld te kijken naar onze vorige basischool (ze zat op dezelfde school alleen dan in groep 8B en ik in 8A) het was erg gezellig enzo en in de klas kijken
We telkens naar elkaar, nemen het voor elkaar op en praten veel met elkaar. ik begon dr steeds leuker te vinden. Haar bf had al een aantal keer gezegd dat ik haar moest vragen omdat ze zeker wist dat ze ja zou zeggen. Ikwist het niet zeker, dus vroeg ik aanhaar bf of ze haar wilde uithoren. Daat heeft ze gedaan, maar ze gaf als antwoord dat ze me alleen maar gewoonleuk vind, meerniet

Datvond ik wel stom en ik vraag me nu af ofze me nu ooit nog wilt, weten jullie misschien wat tips waardoor ze me toch wilt? Ik heb dit weleens vaker gehad en dat liep altijd slecht af..

Alvast bedankt'
Groetjes
  • IP logged

t

totalwar

Re: Hulp gevraagd
#1: 18-04-2009, 23:01
Je kan niet iemand verliefd op je maken, dat gebeurd gewoon... Je moet jezelf niet veranderen om proberen indruk op haar te maken. Als je jezelf blijft en het leuk blijft houden met haar, dan is dat beter dan jezelf anders voordoen dan dat je bent.

Word ze wel of niet verliefd op je, je kan beter haar anders als beste vriendin hebben dan haar kwijt raken. De tijd moet het gewoon leren, ben je echt een leuke type voor haar, dan duurd het misschien even, maar gaat ze wel meer voor je voelen. Echt veel anders kan je er niet aan doen, je gaat al met haar om, meer moet er niet nodig zijn.
Enigste wat je kan doen is wat meer van jezelf laten zien door haar mee uit te nemen ofzo. Wordt het haar te close laat het haar dan vertellen en ga dan niet verder. Je kan het proberen, maar kijk uit dat je de relatie die je al met haar heb niet verbreek, dat zou zonde zijn.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Hulp gevraagd
#2: 19-04-2009, 15:33
je kan idd niet iemand verliefd maken...
je moet gewoon hopen dat ze ooit datgene gaat zien wat ze nu nog niet ziet.
maar vooral niet te lang blijven hangen.
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: Hulp gevraagd
#3: 23-04-2009, 19:19
idd liefde kan zich iets ontwikkelen maar t kan ook zijn dat ze je na een paar weken dumpt omdat je dat toch anders bent dan ze d8 (zelfs als je al een paar jaar met elkaar in de klas zit)
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Hulp gevraagd
#4: 26-05-2009, 11:46
Hallo menseen,

Ik vind een meisje uit me klas leuk, al een tijdje. Ik had het eentijdje terug tegen haar verteld, en toen zei ze dat ze mij ook leuk vind.
Een paar dagen later waren we samen met zn2e op het voetbalveld te kijken naar onze vorige basischool (ze zat op dezelfde school alleen dan in groep 8B en ik in 8A) het was erg gezellig enzo en in de klas kijken
We telkens naar elkaar, nemen het voor elkaar op en praten veel met elkaar. ik begon dr steeds leuker te vinden. Haar bf had al een aantal keer gezegd dat ik haar moest vragen omdat ze zeker wist dat ze ja zou zeggen. Ikwist het niet zeker, dus vroeg ik aanhaar bf of ze haar wilde uithoren. Daat heeft ze gedaan, maar ze gaf als antwoord dat ze me alleen maar gewoonleuk vind, meerniet

Datvond ik wel stom en ik vraag me nu af ofze me nu ooit nog wilt, weten jullie misschien wat tips waardoor ze me toch wilt? Ik heb dit weleens vaker gehad en dat liep altijd slecht af..

Alvast bedankt'
Groetjes

Blijf jezelf en ik zou het haar gwn proberen te vragen;)
xx anoniem
  • IP logged

f

firstlove

Re: Hulp gevraagd
#5: 07-07-2009, 22:00
Je hebt het aan haar vriendin gevraagd maar ni aan haar dus als je het rechtstreeks vraagt reageert ze misschien wel anders voor de rest gewoon jezelf blijve op die persoon is ze toch al eerder gevalle  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal