Skip to main content

Auteur Topic: tongzoenen

x

x-anoniempje-x

tongzoenen
OP: 22-04-2009, 20:43
Heyy ;)

kep een vraagje over zoenen .
ik wil het zo graag doen met me vriendje maar ik ben bang dat ik het fout doe  ???
heeft iemand tips :-\

groetjes anoniempje
  • IP logged

t

totalwar

Re: tongzoenen
#1: 23-04-2009, 13:36
Er is geen echte geweldige tip om te zoenen. In de andere topics staat beschreven hoe je kan beginnen en hoe het zo'n beetje moet. Maar je zal je toch moeten laten geleiden door je gevoelens. Al gaat het de eerste keer fout, als het daardoor later beter gaat, dan is dat toch beter.

Enigste andere manier is met iemand anders zoenen die je het leert, ik heb me vriendin ook wat moeten leren voordat ze goed kon zoenen, want die andere jonge had et echt compleet verkeerd...

Maar iedereen zoend op een andere manier. Je moet het gewoon een keer proberen en daar op verder gaan om het te verbeteren.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Heb een beetje vertrouwen in jezelf en daarnaast een relatie is nooit perfect ;) er zijn altijd dingen die nog geleerd moeten worden of die gebeuren wat je liever niet wil. Zolang dat maar in de tijd goed komt en je een leuke relatie heb, kan je alles fout doen wat maar kan.
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: tongzoenen
#2: 23-04-2009, 19:16
ff korte samen vatting:
langzaam je mond een beetje openen en je tong volgt van zelf maar duw hem niet naar binnen (je kan zijn tong ook in jou mondlaten komen natuurlijk)
  • IP logged

i

ikk?

Re: tongzoenen
#3: 08-05-2009, 16:52
Heeft je vriendje wel ervaring met zoenen?
Want anders kun je de bewegingen van zijn tong volgen. Zo doe je het nooit fout.
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

Re: tongzoenen
#4: 22-05-2009, 16:39
met je ogen dicht kusssen , en op je gevoel , dat is wat je moet doen ,
en je niet over spannen, het moet een leuk moment zijn !
  • IP logged

h

hallodoei

Re: tongzoenen
#5: 22-05-2009, 20:47
Dat is zeker zo, maar doe het ook vooral met passie en liefde, dat gevoel geeft veel meer dan de tongzoen zelf doet!
  • IP logged

D

Diiannetjuuh

Re: tongzoenen
#6: 31-05-2009, 17:25
Heeiii,,
Gwoon doen xD En een keer als fa dr niet bij is;) :P
Maar volges mij weten heel veel mensen niet wat ze doen als ze voor het eerst zoenen. ;)
xx
  • IP logged

f

firstlove

Re: tongzoenen
#7: 07-07-2009, 13:59
Sorry als ik effe mijn eigen vraag tussen zet maar wat vinden jongens ervan als je met hen kust en hij heeft dat al gedaan maar jij nog nooit en je doet het slecht? Wat doen jullie dan ? maken jullie het uit ofzo?  :-*
  • IP logged

m

magiclover

Re: tongzoenen
#8: 07-07-2009, 18:03
ik zou in zo'n geval zou ik het die gene proberen te leren.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

d

dik-dik

Re: tongzoenen
#9: 13-07-2009, 22:26
Ach,

Ookal doe je het fout..ht maakt toch niks uit!
Je moet gwn tegen je vriendje zeggen dat je niet zo goed in zoenen bent, & hoe vaker je het doet. hoe beter je er in word.Dus maak je geen zorgen..:P

x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal