Skip to main content

Auteur Topic: gedumpt en nu?

s

sieske

gedumpt en nu?
OP: 22-06-2009, 13:02
Een tijdje geleden ben ik naar een nieuwe school gegaan en heb dus daar een hele nieuwe vrienden groep gekregen. Nu zat er ook een jongen bij die ik echt super leuk vind en we zijn hele goede vrienden geworden en deden ook vaak samen hangen en leren enz. Toen uiteindelijk is het wat geworden tussen ons. Hij durfe me eerst niet te zoenen omdat ik nog nooit gezoend had. Maar toen heeft hij dat dus toch eindelijk gedaan en hebben we verkering. Nu hebben we het ongeveer 2 maanden gehad en heb ik het ook voor de eerste keer met hem seks gehad. Hij was super lief enzo en ik heb er echt geen spijt van maar hij heeft het dus uitgemaakt. Dit is nu al 6 weken geleden maar ik ben nogsteeds niet over hem heen. Wat moet ik doen? Dit was mijn eerste vriendje en ik zie hem dus vaak omdat hij in onze vrienden groep zit.
Hebben jullie tips? Ik wil hem eigenlijk terug maar ik weet dat dat er niet inzit dus wat kan ik het beste doen om over hem heen te komen???
  • IP logged

t

totalwar

Re: gedumpt en nu?
#1: 22-06-2009, 13:57
Eum tja, daarom raden ze meestal ook af om met vrienden of met klas/schoolgenoten te daten of een relatie te hebben, als het fout gaat, gaat het ook fout en blijf je er lang last van hebben.

Tja zolang je niet verder gaat kijken en het verleden achter je probeert te laten, zal je er niet makkelijk overheen komen. Ik begrijp dat hij voor je ontgroening en ontmaagding je eerste is geweest (ik hoop niet dat dat alleen zijn doel was, maar dat het om andere redenen uit is gegaan). Maar je moet weer wat meer met andere jongens optrekken en aandacht voor hun maken. Als je nieuwe liefde heb gevonden, dan zal de gedachte aan hem wel een beetje wegzakken en heb je er minder last van.

Ben in ieder geval blij dat je geen spijt heb gehad van het met hem doen, ook al is het uit.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

cappucino

Re: gedumpt en nu?
#2: 12-07-2009, 21:08
tho meisje , laat het feest beginnen .. toen ik gedumpt was
nam ik gigantisch veel tijd voor mezelf ,
vriendinnen laten slapen , shoppen , geld die je normaal in hem steekt sparen voor leuke dingen voor jezelf ,
doe een make over , nix leuker dan even vrijgezel , en als je klaar bent voor ix nieuw , kan je er weer helemaal tegenaan . niet te veel aan hem denken , hij denkt wss ook niet aan jouw tranen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: gedumpt en nu?
#3: 12-07-2009, 21:20
idd.
ik ben nu paar dagen weer single.
en t is 1 groot feest xD
de plezier straalt gewoon weer van me leven af:D

dus gewoon lekker t leven nemen:D
en doen wat je niet zou doen als je met iemand had
  • IP logged

t

totalwar

Re: gedumpt en nu?
#4: 13-07-2009, 08:10
Ik snap niet hoe jullie et kunnen zien als 1 groot feest, maar een klein gedeelte hebben jullie wel gelijk, neem wat tijd voor jezelf en leef weer wat.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Re: gedumpt en nu?
#5: 13-07-2009, 10:13
Ergens kan ik dat wel begijpen, ik ben zelf ook een tijd vrijgezel en het is zeker wel fijn. Maar aan de andere kant, geluk in de liefde is wel mooier! :)
  • IP logged

c

cappucino

Re: gedumpt en nu?
#6: 13-07-2009, 11:20
ja maar er is voor iedereen iemand hoor , en die kleine tijd alleen , kan zeker geen kwaad , wat je niet moet doen is iemand anders nemen om die andere te vergeten , dat draait altijd slecht uiit
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal