Skip to main content

Auteur Topic: Ik blokeer bij 1 meisje

I

Inconseco

Ik blokeer bij 1 meisje
OP: 04-07-2009, 04:31
Hey
Ik woon in Spanje 3 jaar al en ik ben 17 jaar.


Als ik praat met meiden dan loop het vlot (Ook moeten ze soms lachen met mijn taal problemen, een probleem met de r)
Op ene meisje na. met dat meiske blokkeer ik gewoon.
En ik weet niet waarom het  heeft mij twee jaar gekost voor tegen het meiske goedendag te zeggen en hoe gaat het er mee maar daarna blokkeer ik gewoon.
Bv met ander meiden zoals de redster van het zwembad of meiden van mij residentie heb ik geen problemen er mee daar praat ik bijna over als, huisdieren hun lieveling muziek enzo...

Op dag vroeg ze aan mij welke muziek dat ik aan het luisteren was.
En ik blokkeerde gewoon en begon de talen door heen te halen en sindsdien af blokkeer ik altijd bij dat meiske.
Maar ik heb een heel ander gevoel erbij(geen slechte of goede) dan met de andere meiden.

Inconseco
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Ik blokeer bij 1 meisje
#1: 06-07-2009, 14:41
waarom blokkeer je haar?
ben je bang, of wil je er juist niet tegen praten.
wat dat kan ik er juist niet in uit halen.
en waarom heb je zoveel moeite gedaan om iets tegen haar te zeggen?
want je zegt ook dat je er een ander gevoel bij hebt, maar geen goede of slechte.
dus het is nou neit dat je haar leuk vind ofwel?

misschien moet je net zoals je bij die andere meisjes doet, gewoon terug praten. je moet jezelf blijven.
anders dan leert ze jou nooit kennen. en als je haar leuk vind, dan wordt het sowieso niks.
  • IP logged

v

verkauft

Re: Ik blokeer bij 1 meisje
#2: 06-07-2009, 21:18
volgens mij loopt ie vast als ie iets wil zeggen ::)
ik heb geen tips voor je behalve dan mss toch maar gwn blijv eproberen, ooit zul je e rnog om lachen
  • IP logged

f

firstlove

Re: Ik blokeer bij 1 meisje
#3: 08-07-2009, 14:19
Je bent waarschijnlijk verliefd en weet daarom niet zo goed wat zegge want je wilt natuurlijk wel leuk overkome bij haar kan het dat niet zijn?   ::)
  • IP logged

s

samvdvda

Re: Ik blokeer bij 1 meisje
#4: 10-07-2009, 21:53
je bent overrompeld als je in haar buurt zijt, gebeurt bij andere mensen ook maar dat kan meerdere oorzaken hebben, je kan verliefd zijn, of juist helemaal omgekeerd.
btw. vrouwen vinden dat niet erg soms zelfs schattig dus zoveel moet je je er niet van aantrekken hoor. je zal later wel normaal met haar kunnen praten.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal