Skip to main content

Auteur Topic: ben verliefd :(????

B

Bianca

ben verliefd :(????
OP: 07-07-2009, 13:00
hoooi ik heb echt een pobleem:(
ik ben 18 en ben nog nooit verliefd geweest. nu had ik iemand ontmoet via hyves en hij is kei knap:D dus wij wat mailen. toen was ik in tilburg aan het stappen kwam ik een vriend tegen hij kende die jongen was vriend van hem. en die gast was bij hem:D ik was helemaal blij mijn vriendin zij we gaan ff naar hem toe. ik had al flink gedronken dus dan durf ik altijd veel meer.dus ik naar hem toe en me voorstellen van nou ik ben nena :P hij lache maar hij wou allemaal niet praten enzo. ik dacht toen al van jha dan niet. maar toen kreeeg ik de volgende dag een mailtje met jha sorry dat ik gister zo kort af was maar vond niet leuk wat me vriend dee. nou ik weet niet wat die vriend heeft gedaan maar jha het zal wel dacht ik. toen had ik hem op msn. het was allemaal heel leuk. maar echt 4 dagen na die ontmoeting had ik met sporten me knie uit de kom gekregen en moest daardoor 5 weken in het gips:( ik dacht waarom net nu!!!  de eerste week dat ik met me gips zat gingen me  ouders dat weekeind een paar dagen weg. ik zij dat tegen hem en hij stelde voor om film bij mij te kijken. ik heb nog nooit een jonge thuis gevraagd eigelijk maar wilde hem heel graag beter leren kenne. dus ik zij jha. toen de bel ging scheet ik echt in me broek en me buik sloeg op hol zo zenuwachtig was ik.. het was best gezellig maar ik kon geen woordt uitbrengen eigelijk. toen ik een nieuwe film opzette lag hij ineens op de bank en moest ik bij hem komen liggen ( dit was de 2e keer dat ik hem zag:P ) het was zoooo liefff me hart ging echt tekeer. toen hij wilde weggaan hebbben we gezoent. later bij de fiets ook nog. toen elke avond op msn met de cam aan:D maar we konde niet afspreken omdat mijn ouders altijd thuis waren en ik kon niet naar hem want kon niet fietsen met me gipse been :( dus toen 4 weken ontackt gehad via msn en ook via smsjes hij smste zulke lieve dingen. maar ik wist niet wat ik moets denken vind ik hem echt leuk of vind ik hem alleen gewoon heel knap en daarom leuk?? ik moest hem gewoon nog een keer zien om te kunne oordelen. toen mijn gips er eindelijk af was kon ik nog steeds niks moets flink revalideren. maar hij ging toen een beetje vaag doen nog steeds wel lief enzo maar niet zoals in het begin. hij praten gewoon als een vriend zeg maar. en als ik iets liefs zij om hem uit de tent te lokke deed hij daar heel kortaf tegen. dus ik wist het echt niet meer. met relaties ben ik altijd heel nuchter en als het niks wordt denk ik altijd boeiee!! maar nu vond ik het echt heel erg en heb gehuild daar stond ik zelf heel erg versteld van want ken hem amper:S heb hem 2x gezien. toen was ik geslaagd en was in de zelfde tijd ook jarig dus gaf een groot feest. ik had hem ook uitgenodigt. hij had op die dag 3 feesten dus hij wist niet of hij kon. hij wou eerste heel vroeg komen en dat hij dan naar die andere feesten zou gaan. ik dacht echt zo van nouw lekker dan, maar toen zij hij toch weer van niet:P nou ik begreep het niet echt. toen op mun feest was ik heel de dag in de stres omdat ik wist dat hij kwam. me feest begon om 9 uur. dus was toen al aan het drinken. hij was er om 1 uur. en ik had dikke lol en was flink aan het feeste hij heeft me gefelciteerd. en toen heb ik hem heel de avond eigelijk niet echt meet gesproken omdat ik het gewoon neit durfde. awnt als ik bij hem sta dan weet ik echt geen woordt meer uit te spreken, en dan heb je dus last van een heel stoef gesprek en dat wilde ik niet. dus ontloopte hem een beetje en dat was best dom. toen het feest ten einde was ( het was half 5 :P) stond iedereen op straat ( hij ook) toen fietste iedereen weg en hij riep tegen hun van jha ik blijf nog ff!1 ik dacht echt Yeeesss!!. toen liep ik naar hem toe en hebben wat gepraat en hij zat aan mij. dus ik dacht yessdus hij vind me wel leuk ( iets waar ik dus ongeloofelijk aan twijfel omdat hij ineens zo anders deed als in het begin)  nou en toen hebben we gezoend ofdat de volgende dag de wereld zou vergaan niet normaal. ik heb wel vakeer gezoend enzo maar dat was allemaal zonder gevoel.  dat weet ik ook pas na wat er met hem is gebeurt. want wat er toen door me heen ging niet normaal.  dus ik denk dat ik verliefd ben. maar je leest allemaal van die shit dat je dan heel blij bent enzo maar dat is helemaal niet. ik heb last van me buik, denk constand aan hem, kan niet slapen, en ben chagerijnig omdat ik niet weet wat hij van mij vind:( in me hoofd gaat het heel de tijd van ja nee ja nee.   en ik wordt heeeeeleee maal gek. ik ben helemaal van slag en vind het echt niet leuk. het enige wat ik wil is bij hem zijn. maar eigelijk ook weer helemaal niet want vind dat dood eng. hij woont ook dicht in de buurt en ben telkens bang dat ik hem tegen kom ofzo... dat is toch raar. je moet het toch leuk vinden om dan iemand tegen te komen. nou ik vind het gewoon dood eng. ik wil dat het allemaal weer gewoon is zoals het was denk ik soms zonder problemen aan me hoofd van vind hij me nouw leuk of niet. maar naa me feest dus was ik helemaal blij dacht jha hij vind me echl leuk. maa rhij heeft nu al 3 dagen niks van zich laten horen. en ik wil ook wel smsen want hij denkt dat misschien ook wel dacht ik zo. maar dadelijk kom ik kei dom over dat hj denkt van wijf rot nou eens op. dat die zoen voor hem alleen was om te zoenen ofzo. ik weet het niet meer. alles dolt door me hoofd. en ik zou het liefst heel de lag op bed ligge met wat muziek aan. maar ik weet nu dus niet wat ik moet doen moet ik er een streep onderzetten en hem vergeten. want ik doe zo me best maar hij volgens mij niet voor mij en dan denk ik van jha ik verdien beter. maar ik zie aan hem geen negatieve kanten ik zie die gewooon niet die zijn er zeker wel.( zegen mun vriendinnne ) dus ik weet het niet meer. is het beter voor me als ik er een punt onder zet??? ik denk het wel want ik wordt helemaal gek van hem. dan wel leuk dan niet leuk ( denk ik )  kan me haren uit  me kop trekken:(   alvast bedankt voor je antwoord:D
gr een wanhopig voor het eerst veliefde meisje ( denk ik )
  • IP logged

v

verkauft

ben verliefd :(????
#1: 07-07-2009, 13:41
ik heb het begin geleze maare ik snap m niet echt mss dat je m iets korter kan stellenXD btw als je vragen hebt ga dan niet iemand anders topic vervuilen lijkt me nogal onbeleefd
  • IP logged

B

Bianca

ben verliefd :(????
#2: 07-07-2009, 14:39
jha sorry weet het maar ik weet niet hoe je een nieuwe topic kunt aanmaken:P kun je dat misschien uitleggen :P
alvast bedankt :D
  • IP logged

t

totalwar

Re: ben verliefd :(????
#3: 07-07-2009, 14:43
Heb em even voor je gesplitst ;) een nieuwe topic begin je door in een venster terug (dus als je op meisjes over jongens geklikt heb) op "nieuw bericht" te klikken rechtsbovenin of rechtonderin.

Mijn antwoord heb je al in je pb ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: ben verliefd :(????
#4: 07-07-2009, 16:47
graag alsjeblieft iets meer interpunctie gebruiken
  • IP logged

v

verkauft

Re: ben verliefd :(????
#5: 07-07-2009, 19:39
als het goed is heeft z ehaar andwoord al ::)
  • IP logged

f

firstlove

Re: ben verliefd :(????
#6: 08-07-2009, 11:32
Je bent verliefd en wat jij je afvraagt is ofdat hij ook verliefd is op jou of je gewoon gebruikt zeg maar  :) voor te zoenen enzo vraag het hem gewoon en naargelang wat zijn antwoord is kan je beslissen of je er een streep moet onder trekken of niet  :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal