Skip to main content

Auteur Topic: dringend

c

cappucino

dringend
OP: 12-07-2009, 18:23
hellow ,
dus , ik heb iemand , al een tijdje , we hebben goede herinneringen enzo ik voel me vertrouwd bij hem
wel voor ik hem had , was er iemand die mij bedrogen heeft maar nu zit het zo , hij is super veel veranderd
en wacht ondertussen al een jaar op mij ,
hij blijft zeggen dat ik de ware ben en dat hij alles voor mij zou doen en alles laten vallen , mijn vriendje weet dat ik gevoelens heb voor hem , maar nu moet ik dus kiezen tussen ix vertrouwds , en ix wat nieuw is , dus ik twijfel , ik weet niet meer wie ik liefst zie , hoe zoek je wie je liefst ziet? vrijdag moet ik het weten en ik weet echt niet meer wat te doen , ik kan maar niet beslissen ,

x
  • IP logged

v

verkauft

Re: dringend
#1: 12-07-2009, 18:38
voor wie voel je het meest en probeer dan nie(te veel) naar het uiterlijk te kijken en doe wat je goed lijkt, kan je vede rniet helpen met kiezen dat moet je tog egt zelv doen
succes
verk
  • IP logged

c

cappucino

Re: dringend
#2: 12-07-2009, 20:51
maar kijk ik weet da mijn liefje de verstandigste keuze is , maar hoe dan ook voel ik me aangetrokken tot die andere en al waar ik aan denk is die andere , ook al weet ik dat hij mss geen slimme keuze is
hoe kun je twijfelen aan ix wat perfect is , en verliefd zijn op iets waarvan je weet dat hij gebreken heeft
naja kies zelf , is makkelijk gezegt , ik probeerde al alles en ik kan het niet
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: dringend
#3: 12-07-2009, 20:57
Ik zou voor je liefje kiezen als ik jou was..
Die ander heeft je bedrogen als hij echt van je hield en vind dat jij de ware bent/was had hij dat niet gedaan.
Ookal voel je je zo aangetrokken tot die ander hij kan je zo weer bedriegen..!

Das mijn mening..
Je moet natuurlijk zelf beslissen..
Succes  ;)
xxx<3
  • IP logged

c

cappucino

Re: dringend
#4: 12-07-2009, 21:04
maarja kijk , mijn liefje woont super ver , en da kost geld , terwijl die ander dicht woont
maar mijn liefje kent mij best , en daar kan ik best mee praten
hij heeft mij bedrogen ja , maar dat was een groot jaar geleden , en hij heeft sindsdien bewezen dat hij echt veranderd is , ik weet dat hij veranderd is ,
als ik voor mijn liefje zie , moet ik die ander elke dag onder ogen komen , als ik voor die andere kies , smijt ik heel ons relatie weg
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: dringend
#5: 12-07-2009, 21:24
Ben je ver met hem in je relatie?
En zijn jullie nu ook nog erg close?
xxx<3
  • IP logged

c

cappucino

Re: dringend
#6: 12-07-2009, 21:52
ik ben al redelijk ver , en zelf nu hij het weet dat ik gevoelens heb voor die persoon is hij nog altijd lief enzo
wel extreem jaloers maar dat is normaal , ik ben nog close met hem , alle als ik bij hem ben , voel ik me wel goed en verliefd , maar vanaf ik terug weg ga bij hem denk ik aan die andere jongen , en ik moet hem telkens een week missen , ik zie hem maar een keer per week , en naar het einde van die week verminderd mijn verliefdheid , mijn vriendin zegt dat ik van mijn liefje hou , en niet verliefd ben op hem
  • IP logged

t

totalwar

Re: dringend
#7: 13-07-2009, 08:09
Vraagje, waarom is die ene jonge zoveel beter dan je huidige lief? Wat heeft hij meer te bieden dan je vriendje nu, behalve dat de afstand korter is en dat dus minder geld kost. Want de relatie moet nooit en nimmer van geld afhangen.

Ben je daar achter dan weet je zelf wel wat je beste keus is.

Daarnaast ik zou inderdaad zeggen dat je ex je ex is. Mijn ex kwam ook terug naar mij en ik heb nee gezegd, hoeveel ze ook veranderd was. Omdat het verleden altijd mee blijft spelen en dan heb je gewoon geen fijne relatie. Je weet dan nog steeds wat diegene gedaan heeft en zodra er iets is dat je daaraan herinnerd of dat dat gevoel weer omhoog brengt is je relatie al kapot en heb je een leuke relatie met een ander verspilt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

cappucino

Re: dringend
#8: 13-07-2009, 11:19
ik weet niet wat hij meer te bieden heeft ...
ik denk dat ik gewoon een relatie wil met iemand die ik meer zie , maar ik ga toch voor mijn liefje gaan
want die andere zit op mijn school en dat is dan wel totaal het uiterste van wat ik nu heb
hij wacht nu wel al een jaar op mij eh , ma hij liegt ook vaak dus ik ga voor mijn liefje denkik
  • IP logged

t

totalwar

Re: dringend
#9: 13-07-2009, 11:33
Dan kies je tenminste nog verstandig ;)

En iemand vaker zien maakt de liefde echt niet sterker hoor ;) Als je het overleefd met elkaar minder vaak zien, dan weet je in ieder geval dat jullie relatie heel wat aankan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

cappucino

Re: dringend
#10: 13-07-2009, 13:16
mjoa kweetniet ...
onze relatie kan heel wat aan moet die andere er niet zijn ...
  • IP logged

t

totalwar

Re: dringend
#11: 13-07-2009, 14:00
Die andere zal altijd lastig blijven, maar er zullen tijdens een relatie altijd verleidingen blijven. Daar kan je niks aan doen. Zolang je er maar goed mee om gaat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

cappucino

Re: dringend
#12: 13-07-2009, 14:11
dankje voor de hulp , maar ik had nog nooit verleidingen tijdens een relatie , ik ken die jongen al 2jaar en tis al altijd mijn beste maat geweest , ik ben dus verliefd op mijn beste maat , en da maakt het zo moeilijk , een beste maat die ik elke dag zie , waar ik elke dag mee geconfronteert word, en die nog es knap is ,
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal