Skip to main content

Auteur Topic: vakantievriend(je)??

s

stars-and-stripes

vakantievriend(je)??
OP: 21-07-2009, 20:34
Heee
heb laatst een leuke jongen ontmoet. we vonden elkaar al direct leuk en we hebben al gezoend.
maar het probleem is dat hij aan de andere kant van het land woont. nu heeft hij gezegd dat we dan beter vrienden kunnen blijven. ik heb toegestemd. maar toch blijf ik aan m denken en heb ook enorm veel verdriet nu!! moet ik m nog proberen terug te winnen?? of moet ik m laten gaan wat ik echt niet kan!!!  :'(
ik heb ook nooooooooit geluk in de liefde!!!!!!!!
help me!!!
  • IP logged

m

mich

Re: vakantievriend(je)??
#1: 21-07-2009, 20:44
tja ik snap dat je verdriet heb miss dat t later nog wat kan worden :) dus houd gwn contact want elke keer elkaar missen lijkt me ook niks eerlijk gezegd :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: vakantievriend(je)??
#2: 21-07-2009, 21:23
Tja dat is altijd het nadeel van vakantie vriendjes, meestal is het maar voor korte duur, omdat ieder als die thuis is weer zijn eigen leven heeft.

Je kan contact houden en vrienden blijven, misschien wordt het later wat meer, maar hem zomaar terugwinnen lukt niet.

Was hij trouwens wel sirieus in de vakantie? Want het kan zijn dat hij je alleen als een flirt zag en niet meer. Vraag dat eens na bij em. Ook dingen zoals of hij een vriendin heeft enzovoorts.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: vakantievriend(je)??
#3: 21-07-2009, 21:29
Was hij trouwens wel sirieus in de vakantie? Want het kan zijn dat hij je alleen als een flirt zag en niet meer. Vraag dat eens na bij em. Ook dingen zoals of hij een vriendin heeft enzovoorts.

Groetjes,

Steffen
daar heeft ie gelijk, ik ken ook mensen(jonens) die in d evakantie aleen als periode zien van kijke hoeveel mijsjes ik kan krijge en wie het verste wil gaan. als hij idd ECHT luek is enzo dan heb je heel veel pech.
grtz
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: vakantievriend(je)??
#4: 22-07-2009, 10:21
vakantie liefdes moet je niet teveeel aandacht aan besteden
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal