Skip to main content

Auteur Topic: waarom zo ingewikkeld??

y

ymaslove

waarom zo ingewikkeld??
OP: 31-07-2009, 23:10
heej,,

kheb de laatste tijd een hele leuke jongen leren kennen via hyves. We bleven maar berichtjes sturen en hebben toen zelfs mobiel nummer en msn uitgewisseld.
Echt, we zaten elke avond wel een sms te sturen naar mekaar toe.. we hebben zelfs een paar keer gebeld.
Hij had me uitgenodigt voor een feestje van hem.
Ik ging dr heen en er was meteen een goede klik.. we hadden gezoend XD.
maar een paar weken, gwoon uit het niets, reageerde ie kortaf op me smsjes en hij deed heel raar. We smsden niet meer elke dag en hij liet niets meer van zich horen.. :-X
Ik heb hem aangesproken en gevraagd wat er aan de hand is of het aan mij ligt..?!
steeds vage antwoorden van: nee, het is gewoon gezeik thuis en een paar lui.. bla bla. Don't get it! :S

Ik heb met een hele goede vriend van m zitten te chatten en hij vertelde me dat z'n vriend echt verliefd op me is/was en altijd maar over me had enz.
het viel m ook op dat ie raar deed.

Maar ik vind die jongen gwoon nog steeds enorm leuk, maaar ik snap zijn gedrag niet.
Ik heb wel sterk t gevoel dat t aan mij ligt.
Wat moet ik doen? Ik mis onze lol enorm. en ik vind m echt heel leuk!!! wil m niet kwijt!
Help me!  :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re: waarom zo ingewikkeld??
#1: 31-07-2009, 23:44
1 zo ie zo niet gaan denken dat het aan jou ligt. Want als je dat wel doet, ga je je zorgen maken, je anders gedragen en dat is volgens mij bijna altijd iets dat mis loopt.

2 Geef hem de tijd, vraag hem of je iets kan doen om te helpen of om hem weer een beetje op te vrolijken.

3 Probeer de situatie waar hij mee zit te begrijpen en probeer je er rustig aan mee te bemoeien. Als hij je toelaat en alles verteld, dan weet je dat hij jou vertrouwd en dat zal een eventuele relatie sterker maken. Hou wel genoeg afstand, zodat het probleem niet ook jou probleem wordt.

4 Stuur hem smsjes zoals je altijd deed, maar af en toe wat minder. Reageert hij kortaf of onaardig, zeg srry ik wist niet dat je het druk had of dat er iets was. EN ga vooral niet overdrijven alsof de wereld ten einde is.


Als hij door problemen zo reageert, dan moet je daarop vertrouwen. Blijft het te lang zo en jij qua gedachten en gedrag ook zo, dan kan je helaas er niks aan doen, want dan heb je al het mogelijke al geprobeerd. Soms kan je niet verhelpen hoe dingen lopen, maar je kan het wel proberen ;)

Oja en geef de moed niet zo snel op, wees niet te onzeker over jezelf, want niemand is perfect :P Ik ook niet, dat geef ik eerlijk toe. Ik weet ook wat er niet perfect is aan mij, maar daar moet een ander mee leren leven, jezelf veranderen heeft nooit nut, want het zal nooit op een goede manier veranderen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: waarom zo ingewikkeld??
#2: 01-08-2009, 19:14
denk dak niets kan aanvullen op steffenXD
hij heeft t goed beschreve. waars het ie n probleem en zit ie f fniet lekker trek je er gwn nie t eeel van aan lijkt me
grtz
  • IP logged

y

ymaslove

Re: waarom zo ingewikkeld??
#3: 03-08-2009, 19:59
thanks!!
hier heb ik echt veel aan!!  ;D
ik ga dr iets mee doen..

nogmaals thnx!

gr
  • IP logged

v

verkauft

Re: waarom zo ingewikkeld??
#4: 03-08-2009, 22:06
daar zijn we voor 8)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal