Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet niet wat ik moet

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Ik weet niet wat ik moet
OP: 15-05-2013, 20:36
Hallo,
Ik heb laatst er wel op gezet dat ik jullie graag wil helpen, maar zit zelf ook al een tijdje met een probleem.

Ik had een goede vriendin, ik vond haar leuk en zij mij ook zei ze. We praten vaak, meestal via whap want ze woont een uur met de auto rijden van mij vandaan. Alleen de laatste paar dagen dat ik haar nog sprak, werd het van haar kant allemaal zo bot beantwoord. Dit viel mij op. Ik vroeg of er wat was en ze zei dat er niks was.
Ik heb haar gwn een paar dagen rust gegeven en na 5 dagen appte ik haar. Ik vroeg hoe het ging enzo. En ineens vroeg ze wrm ik 'altijd' een gesprek begon. Ik vond dit raar. En ze ging vragen waarom enzo. Ik zei zo: nou, dan praat ik wel niet. En sinds dien, nu twee weken geleden, hebben we elkaar niet meer gesproken.
Ik vind haar nog wel een leuk meisje, alleen nu gaat het allemaal niet.

Een week geleden stelt een andere goede vriendin me voor aan een ander meisje. We gingen praten, en het klikt wel goed tussen ons. Alleen ik zit nu met dat andere meisje, waarvan ik nu nog steeds niet de toestand nu tussen ons weet. En dat andere meisje is ook super leuk. Ik weet gwn niet wat ik moet doen nu. Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
  • IP logged

T

The_Unknown

Re: Ik weet niet wat ik moet
#1: 15-05-2013, 20:43
ik denk dat je de eerste dan t beste kan laten varen, als zij al niet eens wil appen..
dan lijkt mij zelfs dat er wat anders achter zit..
maar dat is mijn mening van hoe ik t lees
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: Ik weet niet wat ik moet
#2: 15-05-2013, 21:17
Ja oke maar het is wel moeilijk.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal