Archief > Problemen in de Liefde

Masturberen in luier

(1/8) > >>

Evaxoxo:
Hallo,

Ik draag al een tijdje luiers ivm met incontinentie. Mijn probleem is alleen dat ik soms wil masturberen maar dat gaat niet echt met een luier om, ik vroeg me af of iemand een manier kan verzinnen waarop me dit wel moet lukken?? :)

Happy_Man:
Eigenlijk zie ik nog niet helemaal wat het probleem is bij masturberen in een luier voor een meisje. Bij een jongen kan ik mij daar iets meer bij voorstellen.

Kan je het uitleggen ?

Evaxoxo:
Nou ik zou niet weten hoe ik dat zo moeten doen, ik kan er niet in want daar is hij te strak voor. Ik kan er wel met mn hand in maar ik kom niet ver genoeg zeg maar..

Happy_Man:
Ik begin mijzelf eigenlijk wel af te vragen waar jij wilt masturberen.
Normaal gesproken doe je dat volgens mij op een plek met veel privacy en kan je dan makkelijk iets uittrekken.

Evaxoxo:
Ja duhh haha. Alleen mijn moeder veschoont mij dus echt veel momenten zonder luier aan heb ik niet aangezien ik hem niet zomaar uit mag trekken thuis. Die momenten heb ik wel bv op school of als ze niet thuis zijn enzo. Dan mag ik het allemaal zelf doen, maar hoe zou ik het nou moeten doen als ik thuis ben en het zou met een luier om moeten?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie